۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۷
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85307573
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایمنی قطارها در مسیر ریلی لرستان ارتقا یافت

۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۷
کد خبر: 85307573
ایمنی قطارها در مسیر ریلی لرستان ارتقا یافت

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل راه آهن لرستان گفت: ۲ دستگاه سوزن در ایستگاه راه آهن «چمسنگر» دورود با هدف افزایش ایمنی سیر قطارها نصب شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی راه آهن لرستان رحمت رحمت نژاد روز پنجشنبه اظهار کرد: در این راستا گروه نظارت بر خط و سازه‌های فنی این اداره کل با همکاری امور نگهداری خط و ابنیه فنی (شرکت تراورس)، جهت عملیات نگهداری و تعمیرات مستمر، نسبت به برچیدن ۲ دستگاه سوزن فرسوده و مستهلک قدیمی اقدام کردند.

وی افزود: در این عملیات ۳۰۰ مترمکعب عملیات خاکبرداری، تسطیح و بسترسازی انجام، ۲ دستگاه سوزن UIC۶۰ با تراورس بتونی مونتاژ و نصب شد و راه اندازی علائم الکتریکی مربوطه صورت گرفت.

رحمت نژاد بیان کرد: همچنین اجرای بالاست ریزی( لایه ای بین ریل و زیربالاست که از مصالح دانه ای سنگ شکسته تشکیل شده و دارای دانه بندی یکنواخت است) و زیرکوبی سوزن و خطوط رابط طرفین نیز از جمله فعالیت‌های تکمیلی صورت گرفته در ایستگاه چمسنگر بود.

راه آهن لرستان به طول ۱۵۵ کیلومتر همزمان با راه آهن سراسری شمال - جنوب از سال ۱۳۰۶ تا ۱۳۱۷ ساخته شد که از دورود به سمت جنوب وارد رشته کوه های زاگرس شده است و از دره های تنگ و در جوار رودخانه سزار ( دز ) به مسیر خود ادامه می دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha