خسارت‌های اسراییل در جنگ با غزه سانسور می‌شود

قزوین - ایرنا - فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم اسراییل در جنگ با غزه خسارت‌های فراوان مادی و معنوی دیده که متاسفانه اخبار آن در جهان سانسور می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی روز پنجشنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان قزوین و در ورزشگاه شهید بابایی این شهر ضمن بیان این مطلب افزود: امروز هیچ اسراییلی با آرامش سربر بالش نمی‌گذارد و آشفتگی سیاسی، اضطراب اجتماعی، افسردگی و ناامنی در سر تا پا وجود این رژیم غاصب گسترده شده است.

وی اضافه کرد: براساس اطلاعات میدانی از یک هزار و ۶۰۰ تانک و نفربری که اسراییل به میدان آورده بود، ۳۰۰ دستگاه تانک آنها توسط رزمندگان فلسطینی و غزه منهدم شده است.

سردار پاسدار سلامی تصریح کرد: اسراییل اخبار داخلی را سانسور می‌کند و امروز تمام اخبار در مورد غزه است، اما همه می‌دانند که وضعیت اسراییل وخیم تر از آن چیزی است که تصور می‌کنند.

این مسوول با بیان اینکه اقتصاد صهیونیست ها بابت جنگ با غزه متحمل هزینه و خسارت زیادی شده است، ادامه داد: در همین ایام گذشته ۲ هزار سرباز اسراییلی از جنگ فرار کردند تا جایی که ارتش آنها دیگر قادر به ادامه جنگ نخواهد بود.

سردار پاسدار سلامی اضافه کرد: اسراییل روزانه ۳۰۰ میلیون دلار بابت جنگ خسارت می‌بیند و از هر سه شغل، یک شغل آنها به تعطیلی کشیده شده است.

فرمانده سپاه کشور با بیان اینکه امروز وضعیت رژین غاصب صهیونیستی بسیار دشوارتر از گذشته شده است، تشریح کرد: آمریکا و اروپا دیگر همانند گذشته حامی جنگ نیستند و خواهان آتش بس شده‌اند، وضعیتی که امروز در فلسطین می‌گذرد برای مردم آنها عادی می باشد چون ۷۵ سال همین وضعیت را تجربه کرده‌اند، اما برای اسراییلی ها وضع بحرانی است.

این مسوول نظامی به صدور تفکر انقلاب اسلامی و روح بسیج در جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: امروز سرزمین‌های اسلامی سرشار از روح بسیجی است، فلسطینی‌ها تا قبل از بهره‌مندی از تفکر بسیجی با سنگ می‌جنگیدند، اما هنگامی که روح بسیج به این کشورها منتقل شد، امروز سرزمین آنها به راکت و تسلیحات مدرن نظامی مجهز شده است.

به گفته وی، امروز به واسطه تفکر بسیجیان ما شاهد سدشکنی جبهه مقاومت تا شرق شامات هستیم، ما دیدیم که تفکر ظلم ستیزی چگونه در کنار سردار شهید سلیمانی ایستاد، به کمک افغانی‌ها، یمنی‌ها، سوریه و عراق و غیره رفت و جبهه مقاومت را گسترش داد.

سردار پاسدار سلامی، طوفان الاقصی را نتیجه تفکر بسیجی دانست و خاطرنشان کرد: با پیروزی جبهه مقاومت مقابل رژیم غاصب صهیونیستی چهره نفرت انگیز و ضعف‌های این رژیم برای جهان نمایان تر شد.

وی با تاکید بر پیروزی غزه در در جنگ با اسراییل، تصریح کرد: غزه امروز بعد جهانی پیدا کرده و به اندازه وسعت قلب همه جهانیان گسترش یافته است، تا جایی که رییس جمهور آمریکا در گذر از خیابان‌ها با حجم عظیمی از حامیان فلسطینی مواجه می شود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج را وزین ترین نیروی دفاعی جهان دانست و بیان کرد: تمام نیروهای مسلح جهان محدود هستند، ارتش آمریکا با آن همه وسعت و بودجه محدودیت‌های فراوانی دارد و به طورکلی نیروهای مسلح کلاسیک کارآیی های لازم را ندارند، اما بسیج هر روز می‌جوشد و بر جمعیت آن افزوده می‌شود.

وی به دستاوردهای بسیج در دوران دفاع مقدس هم اشاره کرد و گفت: دشمنان ما در دوران دفاع مقدس می‌خواستند جهالت و بردگی مدرن مربوط به رژیم دوران پهلوی را در ایران بازگرداند، اما با رهبری امام راحل و سد بسیج دشمن به زانو درآمد و در مقابل جوانان پرشور و متدین ما شکست خوردند.

وی همچنین اضافه کرد: بسیج فقط به دوران دفاع مقدس خلاصه نشد و امروز نیز بسیحیان ما جانشان را فدا می‌کنند تا قامت ملت ما در جهان سرافراز و برافراشته باشد، اگر پرچمی از دست یک بسیجی بیافتد جوان بسیجی دیگری آن را برمی‌دارد.

این فرمانده نظامی با بیان اینکه بسیجیان همواره و در سخت ترین شرایط ممکن در کنار مردم خود هستند، تصریح کرد: اگر امروز در کشور حادثه‌ای رخ دهد یا سیلی اتفاق بیافتد به مقابله با آن می‌روند، همه ما در اقصی نقاط مختلف کشور جانفشانی بسیجیان را در عرصه های مختلف دیده ایم که چگونه پای کار هستند.

به گفته سردار پاسدار سلامی، ساخت موشک، رادار، پهپاد، سلاح و مهمات، کارهای امداد، توسعه فناوری، کمک به مردم و حتی تاسیس پالایشگاه از کوچکترین اقدامات بسیج است، ما دیدیم که در همین ایام کرونا این بسیجیان بودند که پیکر فوتی‌ها را شستشو داده و غسل می‌کرند، این بسیج یک موهبت عظیم الهی و میدانی است برای جوانان طاهر و مطهر که به جامعیت خدمت کنند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ظرفیت‌های استان قزوین در این زمینه اشاره کرد و یادآور شد: قزوین صاحب یک سابقه درخشان است، شهیدان رجایی، بابایی، لشگری، ابوترابی، حسن پور و هزاران شهید پر افتخار هجرت را مقدمه جهاد خود قرار دادند و از همین استان در میدان نبرد علیه مستکبران حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha