۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۱
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85307683
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس هیات ورزش‌های همگانی کردستان انتخاب شد

۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۱
کد خبر: 85307683
رئیس هیات ورزش‌های همگانی کردستان انتخاب شد

سنندج- ایرنا- مجمع انتخابات هیات ورزش‌های همگانی کردستان برگزار و " ساسان اسعدی" با کسب ۱۹ رای از ۱۹ رای ماخوذه برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس این هیات برگزیده شد.

به گزارش ایرنا، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان روز پنجشنبه در مجمع انتخابات هیات ورزش های همگانی کردستان در سنندج اظهار کرد: هیات ورزش های همگانی با توجه به شرح وظایف جامعه مخاطب و تاثیرگذاری که دارد، یکی از مهمترین هیاتهای ورزشی است.

آمنه غلام ویسی ادامه داد: آمار ورزشکاران سازمان یافته در این هیات در استان بسیار پایین تر از متوسط کشوری است که بخشی از آن به ضعف عملکرد هیات و بخشی نیز به اداره کل ورزش و جوانان بر می گردد.

وی یادآور شد: کم تحرکی مردم ناشی از اطلاع رسانی ضعیف در حوزه ورزشهای همگانی است که جا دارد همه مسئولان زمینه ترغیب بیشتر مردم را فراهم کنند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان اضافه کرد: هر چه در این زمینه کار و تلاش و سرمایه گذاری شود، سرمایه گذاری برای ارتقای وضعیت سلامت، کاهش آسیب‌های اجتماعی و حل مشکلات جسمی و روحی مردم است.

غلام ویسی ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی اصولی و درست در هیات، شاهد نتایج آن در سطح جامعه به ویژه در مناطق حاشیه شهرها بود و افزود: ورزش همگانی منحصر به مناسبتهای خاص سال نشود و باید با نهادینه کردن اهمیت آن در حفط سلامت عمومی، ترویج این ورزش و رشد جسمانی و اخلاقی جامعه را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: برای همگانی کردن ورزش در بین همه اقشار مردم، اداره کل ورزش و جوانان استان همراه و یاور هیات ورزش های همگانی خواهد بود.

توجه به ترویج ورزش همگانی بین بانوان

رئیس هیات وزرش های همگانی کردستان هم به ارائه برنامه های خود برای تقویت این رشته ورزشی اشاره و اظهار کرد: فرهنگ سازی و ترویج فواید ورزش همگانی، فعالیت بدنی با رویکرد آموزش های اثر بخش و ترویج فرهنگ نیاز به ورزش در زندگی روزمره، از مهمترین برنامه هاست.

ساسان اسعدی افزود: تدوین سند مشارکت در توسعه دانش ورزش بومی، به روز کردن علم ورزش و همکاری با رسانه های جمعی برای ارتقای آگاهی جامعه را در دستور کار داریم.

وی یادآور شد: طی شیوع ویروس کرونا، هیات ورزش های همگانی کردستان توانست رتبه اول کشور در بخش چالش مجازی، رتبه اول در بخش گفتگوی زنده و رتبه سوم کشور در بخش محتوای تولید را کسب کند.

رئیس هیات ورزش های همگانی بر تلاش برای ارتقای ساختار سازمانی، همکاری با دستگاه های دیگر، احترام به پیشکسوتان و استفاده از تجربیات آنان و جذب حامی مالی تاکید کرد.

اسعدی یکی از اهداف مهم هیات را برنامه ریزی برای معرفی رشته های جدید به بانوان اعلام کرد و گفت: ۷۰ درصد برنامه های هیات در راستای تقویت ورزش در بین بانوان است.

«حمید سهراب نژاد» دیگر کاندید حاضر در مجمع از نامزدی خود انصراف داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha