بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ قوطی شیر خشک قاچاق در اردبیل کشف شد

اردبیل - ایرنا - فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف و ضبط بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ قوطی انواع شیر خشک نوزادی قاچاق در اردبیل خبر داد.

سردار جواد تقوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مایحتاج ضروری زندگی مردم، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان اردبیل در بازرسی از یک واحد صنفی در میدان "شریعتی" اردبیل، موفق به کشف و ضبط بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ قوطی انواع شیر خشک نوزادی قاچاق شدند.

وی گفت: ماموران در بازرسی از این واحد صنفی ۲ هزار و ۴۴۰ قوطی شیر خشک میوه ای، ۱۲ قوطی شیر خشک پودر، ۵۰ قوطی شیر مایع، ۲۵۰ قوطی سرلاک خارجی و هفت عدد قطره خوراکی خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند.

وی اظهار کرد: کارشناسان ارزش این محموله قاچاق کشف شده را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، بیان کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد.

سردار تقوی گفت: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و افزود: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

وی با تاکید به برخورد قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان، سودجویان و محتکران از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک در خصوص احتکار و قاچاق کالا را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha