امنیت پایدار مولفه‌ اصلی پیشرفت امروز جامعه است

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان‌غریی گفت: یکی از مولفه‌های اصلی امنیت پایدار است که جامعه ایرانی با داشتن آن در حال توسعه روز افزون است.

به گزارش ایرنا، محمدصادق معتمدیان عصر پنجشنبه در همایش فرمانداران و بخشداران آذربایجان‌غربی اظهار کرد: وجود امنیت امروز جامعه ایرانی و امنیت پایدار در آذربایجان‌غربی حاصل خون شهدا و فعالیت دستگاه‌های امنیتی و انتظامی است.

وی افزود: سرعت و شتاب اقتصادی، ایحاد شغل و کاهش تورم نیز نشان از همراهی دولت و نیروهای انتظامی و امنیتی است که شاهد شکوفایی آن هستیم.

معتمدیان گفت: مجموعه سپاه پاسداران و نیروی انتظامی امروز با اقتدار تمام پشتیبان جامعه ایرانی است و دشمن از این همدلی بزرگ در یاس است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم بنا ندارد در اتاق‌های دربسته برای شهرها و روستاهای مختلف تصمیم گیری کند، ادامه داد: در این ۲۰ شهرستان حدود یک هزار و ۸۰۰ مصوبه برای رفع مشکلات شهروندان و روستاییان مصوب شد که بخش مهمی از آنها اجرایی شده است.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه در دولت سیزدهم ۴۱۹ روستا از گاز طبیعی برخوردار شده اند، اظهار کرد: در حالی که پیش از این دولت وضعیت شاخص گاز روستایی در استان مناسب نبود اما در حال حاضر به بیش از ۸۰ درصد رسیده که بالاتر از میانگین کشوری است.

امنیت پایدار مولفه‌ اصلی پیشرفت امروز جامعه است
معتمدیان گفت: با تلاش‌ها و تمهیداتی که اندیشیده شده است، در صدد آنیم تا پایان سال آینده وضعیت آذربایجان غربی را در حوزه گازرسانی به وضعیت سبز برسانیم.

معاون هماهنگی اموز عمرانی استانداری آذربایجان‌غریی نیز در این همایش اظهار کرد: تاکنون ۹۷ سفر شهرستانی اجرا شده است که طی آن یک هزار و ۸۲۶ مصوبه تصویب که یک هزار و ۵۲۶ مصوبه آن در حوزه عمرانی است.

یاسر رهبردین با تشریح دیگر مصوبات شهرستانی افزود: ۳۰۰ مصوبه اقتصادی، ۶۶ بازدید از شهر و بازدید از ۳۰۲ روستا حاصل بخشی از عملکرد سفرهای شهرستانی است.

رهبردین با اشاره به مصوبات سفر ریاست جمهوری گفت: ۱۷۴ مصوبه با اعتبار حدود ۲۰۰ هزار میلیارد ریال حاصل سفر ریاست جمهوری به استان بود که اغلب طرح‌ها در مرحله بهره‌برداری قرار دارند و از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار هستند.

وی افزود: این رقم آماری جدید بر اساس متمم مصوبات شهرستان میرآباد و متمم دور دوم سفرهای شهرستانی است که در راستای پیگیری و نظارت نیز مصوبات تکمیل و به چرخه آماری افزوده شد.

به گزارش ایرنا، همایش فرمانداران و بخشداران آذربایجان‌غربی امروز از صبح در محل آمفی تئاتر استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha