نمایشگاه تخصصی طلا و جواهر در مشهد آغاز به کار کرد

مشهد-ایرنا-هشتمین نمایشگاه تخصصی طلا، جواهر، نقره، فیروزه، ساعت، گوهرسنگ ها، ماشین آلات و صنایع وابسته عصر پنج شنبه با حضور فعالان این حوزه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه تخصصی طلا، جواهر، نقره و فیروزه معاون وزیر صمت به همراه سایر مسوولان و فعالان این عرصه حضور داشتند.
مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه با مشارکت اتحادیه طلا و جواهر و معادن گوهرسنگ ها و با حضور ۱۵۰ شرکت از خراسان رضوی و استان های تهران، اصفهان، فارس و آذربایجان غربی گشایش یافته است.
سعید صیفی ادامه داد: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی کالاها و محصولات جدید، آشنایی با آخرین دستاوردهای و فنآوریهای تخصصی و ایجاد فرصت جهت برقراری ارتباط و شناسایی شرکت های توانمند داخلی است.
وی خاطر نشان کرد: هشتمین نمایشگاه تخصصی طلا، جواهر و نقره در ۱۵ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی و در سالن فردوسی این مجموعه برپا شده است.
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز تا ۱۲ آذر ۱۴۰۲ از ساعات ۱۶ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است و طبق پیش‌بینی ها با استقبال گسترده بازدیدکنندگان همراه است.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری
صیفی اضافه کرد: همچنین در کنار نمایشگاه طلا و جواهر، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری در محیطی به وسعت هزار متر مربع در سالن عطار به صورت متمرکز در اختیار شرکت‌های فناور و دانش بنیان استان قرار گرفته است تا به صورت غرفه و یا میز، محصولات و دستاوردهای خود را ارائه کنند.
وی تصریح کرد: ۴۰ شرکت فعال فناور در حوزه کشاورزی و صنایع غذایی با همکاری مشترک پارک علم و فناوری خراسان رضوی، مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی، سازمان آموزش فنی و حرفه ای و بنیاد نخبگان ، دستاوردهای خود را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند.

نمایشگاه بین‌المللی مشهد در سال ۱۳۷۷ با هدف تسهیل توسعه صنعت و ترویج تبادل نمایشگاهی در زمینی به وسعت ۶۰۰ هزار مترمربع به بهره برداری رسید. این مرکز سالانه با برگزاری بیش از ۶۰ نمایشگاه ملی و بین‌المللی، میزبان حدود ۵۰۰ هزار نفر بازدید کننده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha