۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۱۶
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85307989
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات تنیس قهرمانی کشور در اهواز از سطح بالایی برخوردار بود

اهواز - ایرنا - رییس هیات تنیس خوزستان گفت: مسابقات تنیس قهرمانی زیر ۱۸ سال کشور از سطح بسبار بالایی برخوردار و همه شرکت‌کنندگان به دنبال کسب عنوان قهرمانی بودند.

محمدرضا جمهیری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص مسابقات زیر ۱۸ سال کشور در اهواز بیان کرد: این پیکارها با حضور ۱۲۶ شرکت‌کننده در زمین‌های باشگاه نفت اهواز برگزار شد که با استقبال پرشور علاقه‌مندان به این رشته همراه بود.

رییس هیات تنیس خوزستان گفت: در مسابقات رده سنی زیر ۱۰ سال امیرحسین حسنی و امیر محمد امینی عنوان های اول و دوم را کسب کرده و رهام فلاحتی و حامی عظیمی‌پور مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.

وی ادامه داد: در رده سنی زیر ۱۲ سال کیان مهرابیان و پارسا ذوالفقاری به ترتیب اول و دوم شدند همچنین ساتیار حدادیان و آراد زینلی به صورت مشترک عنوان سوم را کسب کردند.

کسب ۲ نشان طلا ورزشکار خوزستانی در مسابقات

جمهیری با بیان اینکه در رده سنی زیر ۱۴ سال و زیر ۱۶ سال نیز آرین چهرازی از خوزستان به عنوان قهرمانی دست یافت‌ گفت: در رده سنی زیر ۱۴ سال راستین اکبری مقام دوم را کسب کرد، همچنین سپهراد خادمی‌زاده و سیداحمد میرزاده به صورت مشترک سوم شدند.

وی افزود: در رده سنی زیر ۱۶ سال سیداحمد میرزاده صاحب گردن آویز نقره شد و همچنین سپهراد خادمی‌زاده و آریان شعبان‌نژاد سوم شدند.

رییس هیات تنیس استان با بیان اینکه خوزستان خواستگاه تنیس کشور به شمار می‌رود و نفرات بسیاری را به تیم‌های ملی معرفی کرده است گفت: با برنامه ریزی که انجام دادیم در آینده حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم.

وی توجه به استعدادیابی و آموزش را از اولویت های این هیات برشمرد و افزود: در رده سنی پایه شرایط خوبی داریم به طوریکه چندی پیش در مسابقات زیر ۱۴ سال کشور مقام سوم را کسب کردیم.

استان خوزستان دارای ۲۳۰ هزار ورزشکار سازمان یافته است که ۱۰۰ هزار نفر از آنها را بانوان تشکیل می‌دهند.

مسابقات تنیس قهرمانی زیر ۱۸ سال کشور از دوم آذرماه به مدت یک هفته در اهواز برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha