۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۹:۵۰
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85308179
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ستاد ساماندهی امور جوانان در ۴۳۵ شهرستان برگزار می‌شود

بوشهر- ایرنا- مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در راستای سرعت بخشی و تسهیل امور آینده سازان کشور ستاد ساماندهی و امور جوانان در ۴۳۵ شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا " روح الله اسدی" پنجشنبه شب در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان بوشهراظهار کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان در استان‌ها در طول سال باید بیش از ۶ نشست با تعیین مصوبات راهبردی برگزار کند.

وی افزود: ستاد عالی جوانان که بیش از ۹ سال به ریاست معاون رئیس جمهور برگزار می‌شد ولی در دولت سیزدهم به ریاست آیت الله رئیسی در طول سال ۲ با برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت ورزش و جوانان یادآورشد: مصوباتی در این ستاد در ۱۳ حوزه از جمله اشتغال، مسکن، ازدواج تصمیم گیری و برای حوزه جوانان اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: سند بالا دستی تحول دولت مردمی آیت آلله رئیسی بر اساس آمایش سرزمینی ترسیم شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز گفت: بیش از ۷۰ درصد از تعهدات وام ازدواج به جوانان تا پایان مهرماه امسال دراین استان پرداخت شده است.

" یاسر جمالی "افزود: حدود سه هزار نفر نیز در صف وام ازدواج هستند که امیدواریم با همکاری بانک‌ها استان بزودی تسهیلات آنها نیز پرداخت شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر یادآورشد: بیش از ۳۲۰ ازدواج آسان در دهه ولایت با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و دستگاه‌های اجرایی دراستان بوشهر برگزار شد که این ازدواج‌ها در دهه فجر نیز برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی حوزه جوانان نبود خانه جوان در مرکز استان بود که با تخصیص اعتبار از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی عملیات اجرایی این پروژه بزودی آغاز می‌شود.

در این آئین اعتبارنامه مجوز فعالیت ۲ سازمان مردم نهاد استان بوشهر از سوی مدیر کل دفتر فرهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش اعطا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha