پذیرش مرحله کشوری جشنواره دانایی توانایی دانش آموزان سراسر کشور در شهرکرد آغاز شد

شهرکرد - ایرنا- پذیرش مرحله کشوری ششمین جشنواره دانایی توانایی دانش آموزان سراسر کشور از روز جمعه در شهرکرد آغاز شد.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه استان میزبان مرحله ششمین دوره جشنواره دانایی و توانایی است، افزود: در این جشنواره ۳۳۰ دانش‌آموز منتخب استانی پایه‌های هفتم تا یازدهم سراسر کشور در ۲بخش دختران و پسران در استان حاضر خواهند شد و در کارگاه‌های مختلف شرکت می کنند.

غلامعلی خدیبی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه از روز دهم آذرماه پذیرش دختران آغاز شد، گفت:۱۰ تا دوازدهم آذرماه دانش‌آموزان دختر و سیزدهم تا پانزدهم آذرماه نیز دانش‌آموزان پسران سراسر کشور با هم به رقابت خواهند پرداخت.

خدیبی اظهار داشت: این جشنواره در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه‌ای، استانی و کشوری برای تمامی دوره‌های تحصیلی در پنج سطح پایه‌های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار شده و از مرحله آموزشگاهی تا استانی سه کتاب به تفکیک مرحله به دانش‌آموزان معرفی شده است.

به گفته وی، در مرحله کشوری این جشنواره دانش‌آموزان برگزیده در کارگاه‌های آموزشی با حضور استادان در حوزه کتاب کودک و نوجوان شرکت می‌کنند تا با اصول صحیح مطالعه کتاب، نقد کتاب آشنا شوند و همچنین تازه‌های نشر در حوزه کودکان و نوجوانان به شرکت کنندکان ارائه می‌شود.

به گزارش ایرنا، درسال تحصیلی جاری بیش از ۱۹۴ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف مشغول تحصیل هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha