۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۳
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85308305
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پاکستان خواهان برقراری آتش بس دائمی در غزه شد

۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۳
کد خبر: 85308305
پاکستان خواهان برقراری آتش بس دائمی در غزه شد

اسلام‌آباد - ایرنا - سخنگوی وزارت خارجه پاکستان ازسرگیری تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه را محکوم کرد و گفت که ما برقراری آتش بس دائمی و اقدام جامعه جهانی برای توقف کارزار تروریستی اسرائیل را مطالبه می‌کنیم.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، ممتاز زهرا در نشست خبری هفتگی خود در اسلام‌آباد نسبت به آغاز دور جدید حملات اسرائیل علیه غزه به شدت ابراز نگرانی کرد و گفت: جهان به کارزار تروریستی صهیونیست‌ها علیه فلسطینی‌ها پایان دهد.

وی افزود: آتش بس موقت اخیر یک مهلت کوتاه برای مردم رنج جدید غزه و تبادل اسرای فلسطینی فراهم کرد با این حال شروع مجدد بمباران اسرائیل در غزه بسیار مایوس کننده است.

ممتاز زهرا گفت: ما عمیقا از تشدید تجاوزات اسرائیل به کرانه باختری و اقدامات خصمانه علیه مردم فلسطین نگران هستیم. ما حمله رژیم اشغالگر اسرائیل به اردوگاه آوارگان جنین و اعمال خشونت و سرکوب علیه زندانیان بازگشته و خانواده های آنها را نیز به شدت محکوم می کنیم.

وی با تاکید بر مطالبه پاکستان مبنی بر اعمال آتش بس دائمی در غزه، افزود: جامعه بین المللی باید گام های فوری و قاطع برای پایان دادن به کارزار ترور اسرائیل علیه غیرنظامیان فلسطینی بردارد.

ممتاز زهرا گفت: پاکستان از مطالبه برای تحقیقات جامع در مورد حملات اسرائیل به بیمارستان‌ها، مدارس، مساجد، کلیساها، ساختمان های مسکونی و تاسیسات آبی حمایت می کند و خواستار پاسخگویی کامل اسرائیل در قبال جنایات جنگی در فلسطین اشغالی است.

پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه، رژیم صهیونیستی صبح امروز حملات خود علیه مردم فلسطین در غزه را از سرگرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha