حضور پرشور مردم در انتخابات آتی موجب شکست دشمنان نظام است

اراک- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک نسبت به رعایت قانون در انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور پرشور مردم در این فرآیند ملی موجب شکست دشمنان نظام است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های عبادی سیاسی روز جمعه اراک افزود: مردم و بسیجیان باید هوشیار باشند و در انتخابات آتی اصول و مبانی قانون اساسی را رعایت کرده و از انجام اقدامات سلیقه‌ای خودداری کنند.

وی با یاد آوری دیدار فرماندهان نیروی دریایی با رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیروی دریایی را به عنوان نیروی دریایی جامع جمهوری اسلامی اعلام فرمودند و نیاز است فرماندهان نیروی دریایی، ستاد کل نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران این هدف بلند را دنبال کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نیاز است اردوگاه‌های علمی آموزشی و فنی و حرفه‌ای راه‌اندازی و دانش آموزان و پژوهشگران از دستاوردهای نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران بازدید کنند.

آیت الله دری نجف آبادی با یادآوری بنادر جنوب کشور افزود: جمهوری اسلامی ایران ظرفیت‌های ارزشمندی در زمینه دریایی دارد که باید از آن استفاده شود.

وی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس گفت: امام خمینی(ره) فرمودند نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید همانند آیت الله مدرس باشند و امروز در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری کشور نیازمند مدرس‌ها است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: مردم ایران اسلامی در انتخابات پیش رو باید افراد شایسته و کاردان را برای حضور در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

آیت الله دری نجف آبادی با یاد آوری سالروز تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: این شورا وظیفه هدایت فرهنگی و علمی جامعه ، توسعه دانشگاه‌ها و زیرساخت‌ها را برعهده دارد.

وی اظهار کرد: ملت ایران اسلامی باید عزم خود را جزم کنند و کشور را در قله‌های علم و دانش جهان پیش برده و عقب افتادگی‌های ۲۰۰ سال گذشته را با همت جوانان جبران کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با گرامیداشت روز شانزدهم آذرماه روز جنبش دانشجویی گفت: دانشجویان سرمایه های عظیم کشور هستند و این قشر باید در راستای توسعه همه جانبه کشور تلاش کنند و از هیچ کوششی دریغ نکنند.

امام جمعه اراک یادآور شد: رژیم اسرائیل قصد داشت غزه را به شهر سوخته تبدیل و حماس را نابود کند و ۴۰ هزار بمب روی مردم غزه ریختند در صورتی که یک چهارم قدرت حماس را نتوانستند نابود کنند.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: رژیم اسرائیل ۲۰ تا ۳۰ هزار خانه را بمب باران کرد و یک اسیر را نتوانستند پیدا کنند و این اراده خداوند است.

وی گفت: رژیم اسرائیل قصد داشت مردم غزه را کوچ دهد در صورتی که هرچه حماس خواستند محقق شد و اسرائیل مجبور شد حماس را به رسمیت بشناسد.

امام جمعه اراک افزود: اسرائیل و همدستانش آبروی مسیحیت و یهودیت را بردند و با جنایاتی که انجام دادند روی هیتلر را سفید کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: مردم جهان برای حمایت از ملت غزه به پا خواستند و یک میلیون نفر در لندن برای حمایت از مردم این منطقه راهپیمایی کردند و به دولت‌های جنایتکار خود اعتراض کردند.

آیت الله دری نجف آبادی با یاد آوری آغاز جنگ در غزه گفت: آتش بس بین حماس و اسرائیل ادامه پیدا نکرد و همگان وظیفه دارند حمایت از مردم غزه را ادامه دهند.

وی اظهار کرد: ۱۰ میلیون نفر از مردم کشور برای دفاع از ملت غزه در برابر اسرائیل اعلام آمادگی کرده‌اند.

امام جمعه اراک گفت: صهیونیست‌ها نژادپرست و افراطی هستند و مردم فلسطین را شهروند درجه چهار و پنج می دانند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تشکر از حضور مردم در برنامه محفل انس با قرآن که در اراک برگزار شد گفت: حضور پرشور مردم استان در این برنامه نشان از عشق و ارادت مردم استان به قرآن‌ است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: مردم استان در حوزه انس با قرآن باید پیش قدم باشند.

نماز عبادی سیاسی روز جمعه در ۲۹ نقطه استان مرکزی برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha