۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۳
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85308418
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خوزستان: کمر ارتش اسرائیل در غزه شکسته شده است

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان گفت: آتش بس هشت روزه در غره نشان می‌دهد که کمر ارتش اسرائیل در این نوار باریکه شکسته شده و پیروزی نهایی نزدیک است.

به گزارش ایرنا علی اکبر حسینی محراب روز جمعه در حاشیه راهپیمایی مردم اهواز در حمایت از مردم غزه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مقاومت همه جانبه مردم غزه باعث شد تا امروز شاهد پیروزی‌های جبهه مقاومت اسلامی باشیم.

وی افزود: امروز همه ملتها از جمله مردم خوزستان و اهواز بر علیه اسراییلی‌ها و آمریکایی‌ها تظاهرات کرده و شعار "مرگ بر اسراییل و آمریکا" سر می‌دهند.

استاندار خوزستان با اشاره به بیداری ملت‌ها و انزجار آنها از رژیم کودک کش اسراییل گفت: امیدواریم این حضور پرشور مردم تا پیروزی نهایی غزه ادامه داشته باشد.

وی افزود: هرگاه ملتی در برابر ظلم و ستم ایستادگی کرد طبق وعده الهی پیروز است؛ بی شک رژیم کودک‌کش اسراییل سزای اعمال خود را خوهد دید.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه هشتم آذرماه در دیدار هزاران نفر از بسیجیان کشور با اشاره به آثار عملیات طوفان‌الاقصی، فرمودند: حرکت وحشیانه و بی‌حمانه‌ای که رژیم صهیونیستی در جنایت علیه مردم غزه انجام داد، آبروی تمدن و فرهنگ غرب را برد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha