۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۶
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85308427
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آیت الله مدرس الگوی کاملی برای سیاستمداران جمهوری اسلامی است

خرم آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به روز مجلس و شهادت آیت الله سید حسن مدرس گفت: این مرد بزرگ الگویی تمام و کمال برای همه سیاست مداران در نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در جمع نمازگزاران جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد افزود: آیت الله مدرس با داشتن خصوصیاتی همانند مردم داری، صداقت، مقاومت در برابر زیاده خواهی دیگران و پایبندی به سیاست نه شرقی و نه غربی باید الگویی برای همه نمایندگان و سیاستمداران در نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی با تاکید بر اینکه شهید مدرس به دور از هرگونه حرص، طمع و زیاده خواهی بود ادامه داد: نمایندگان در تراز جمهوری اسلامی باید خصوصیاتی همانند آیت الله مدرس داشته باشند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه مجلس انقلابی نماینده انقلابی و پایبند به ارزش ها در تراز آیت الله مدرس می خواهد اظهار داشت: نماینده ای که در این تراز نباشد وجودش برای مردم و مجلس مضر است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی همچنین با اشاره به روز دانشجو و گرامیداشت یاد شهدای دانشجو گفت: دانشجو بار معنایی علمی، معنوی، انقلابی و مطالبه گری دارد اما به دور از هنجارشکنی راه خود را از گروه های معاند و تجزیه طلب جدا می کند تا دانشگاه میدان حضور دنبال کنندگان اهداف دشمن نباشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز جهانی معلولان افزود: غالب جمعیت معلولان از ارزش های نابی همانند پایبندی به ارزش های اسلامی برخوردار هستند که با تکیه بر همت عالی خود در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی به موفقیت های بزرگی دست یافته اند.

وی با تاکید بر رفع نیازهای معلولان در حوزه مناسب سازی و اشتغال گفت: بهزیستی و تامین اجتماعی خدماتی به آنها ارایه می کنند ولی این قشر نیازمند توجه بیشتری از سوی مسوولان دولتی و مردم هستند.

امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه کسی انتظار ندارد مشکل بیکاری چند ماهه و چندساله حل شود اضافه کرد: انتظار می رود از ظرفیت های استان در کاهش بیکاری استفاده بیشتری شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به مشکل بیکاری در فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان تصریح کرد: افکار عمومی انتظار دارد بنیاد شهید و امور ایثارگران از ظرفیت های استان در راستای رفع و کاهش بیکاری گام های اساسی تری بردارد.

وی در خصوص حوادث غزه نیز بیان کرد: با سپری شدن ۵۰ روز از عملیات طوفان الاقصی، علاوه بر نمایش قدرت مقاومت مردم فلسطین، چهره واقعی رژیم اشغالگر قدس در جهان نمایان شد و مردم دنیا علیه این رژیم به خیابان ها آمدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha