سپاهان با شکست ایساتیس به رده دوم صعود کرد

اصفهان-ایرنا-تیم فوتبال بانوان «سپاهان اصفهان» در سومین دیدار خود در لیگ برتر فوتبال زنان ایران در خانه از سد تیم «ایساتیس کران فارس» گذشت و با کسب دومین پیروزی در این دوره از رقابت‌ها، هفت امتیازی شد و در رده دوم جدول رقابت‌ها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال بانوان «سپاهان» ظهر جمعه از ساعت ۱۳ در چارچوب هفته سوم «لیگ برتر فوتبال زنان ایران»، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته در «ورزشگاه جروکان اصفهان»، مقابل تیم «ایساتیس کَران فارس» به پیروزی چهار بر یک رسید.

سپاهانی ها در نیمه نخست بازی موفق شدند با ۲ گُل فاطمه پسندیده و میترا نظری به رختکن بروند و در نیمه دوم نیز با ارایه یک بازی برتر و حساب شده توانستند سه گل دیگر وارد دروازه تیم حریف کنند.

گل‌های سپاهان در نیمه دوم را هستی فروزنده، میترا نظری و مهشاد امیری به ثمر رساندند، تا در نهایت این بازی با نتیجه پنج بر یک به سود تیم زنان سپاهان به پایان برسد.

به گزارش ایرنا، پیروزی تیم فوتبال بانوان سپاهان در بازی امروز باعث صعود یک پله ای این تیم در جدول رقابت‌ها شد و این تیم با توجه به شکست پالایش گاز ایلام در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

سپاهان فصل گذشته نائب قهرمان ایران شد.

سپاهان با شکست ایساتیس به رده دوم صعود کرد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha