سپاهان شنبه راهی عربستان می شود

اصفهان-ایرنا-مدیرعامل باشگاه فوتبال سپاهان گفت: تمهیدات لازم برای حضور سپاهان در عربستان برنامه ریزی شده است و شنبه راهی این کشور می شویم.

به گزارش ایرنا؛ محمدرضا ساکت روز جمعه در مصاحبه تلویزیونی با "برنامه زنده رود" از سیمای اصفهان گفت: برغم حواشی و اتفاقاتی که بود سپاهان توانست با قدرت بیشتر خود را برای بازی با الاتحاد عربستان آماده کند و همت و اتحاد سپاهانی ها مانع از بروز مشکلات برای تیم شد.

وی با بیان اینکه اکنون مسوولان تیم در جده عربستان مستقر هستند، افزود: مسابقه روز دوشنبه سیزدهم آذر در مجموعه ورزشی مجاور با مکه مکرمه برگزار می شود و تمرینات تیم از روز گذشته در ورزشگاه نقش جهان آغاز شده است‌.

ساکت افزود: ابهاماتی درباره شرایط برگزاری دور حذفی مسابقات آسیایی وجود دارد که در این رابطه منتظر پاسخ AFC هستیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود: صحبت هایی که درباره بازی لغو شده با الاتحاد در یکی از شبکه‌ها مطرح شد، به هیچ وجه حقیقت ندارد.

وی افزود: سپاهان هیچگونه کنش سیاسی نداشته و بحثی که درباره تذکر چند روز قبل مطرح می‌شود، درباره تجهیزات VAR برای داور مسابقه است که از سوی ناظر ژاپنی رد شد و محل دیگری برای استقرار آن درنظر گرفته شد.

ساکت افزود: در بازی با نیروی هوایی عراق "حسین‌نژاد" از اخراج خود که بدنبال خطای فنی بود به خاطر نگرانی برای شرایط تیم در آن بازه زمانی ناراحت شد که همه بازیکنان از او دلجویی کردند.

وی ادامه داد: دیدار با نیروی‌ هوایی عراق یکی از سخت‌ترین و سنگین ترین مسابقات فوتبال سال‌های اخیر بود.

ساکت افزود: از همت و تلاش بازیکنان و ظهور طرح های جذاب هواداران در تشویق تیم سپاهان در این دیدار تشکر می‌کنم.

به گزارش ایرنا؛ در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا سپاهان و الاتحاد دوشنبه ۱۳ آذر ساعت ۲۱:۳۰ در عربستان به مصاف یکدیگر می روند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha