۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۹:۲۱
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85308703
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هیات اندیشه ورز بسیج البرز رتبه برتر کشور شد

۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۹:۲۱
کد خبر: 85308703
هیات اندیشه ورز بسیج  البرز رتبه برتر کشور شد

کرج - ایرنا- رییس هیات اندیشه ورز بسیج کارمندان و ادارات سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز گفت: هیات اندیشه ورز این استان در جشنواره ملی مالک اشتر بسیج موفق به کسب عنوان «موفق ترین هیات اندیشه» کشور شد.

مجید درگی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استفاده از ظرفیت های بیرونی و توان افراد متخصصص و متعهد در قالب مشاور، برای رفع معضلات زیست محیطی و مشکلات اجتماعی از مهمترین دلایل برتری هیات اندیشه ورز البرز بوده است .

وی با بیان اینکه این هیات از سال گذشته تشکیل شده است، اظهار کرد: در مدت بیش از یکسال از تشکیل این هیات در سطح استان نشست های مستمر برای رفع چالش ها، مسایل و مشکلات مختلف استان برگزار شد که در نتیجه آن افرادی در قالب هیات اندیشه ورز برای همکاری و همفکری با حفاظت محیط زیست استان ساماندهی شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز گفت: اعضای این هیات به عنوان فعالان و کنشگران اجتماعی ضمن مطالبه گری از ظرفیت نیروهای مردمی برای حفظ محیط زیست استفاده می کنند.

درگی با بیان اینکه به دنبال اجرای این طرح، اردوهای جهاد تبیین راه اندازی شد، افزود: تاکنون سه مرحله از این اردوها با حضور این کنشگران در جاده کرج - چالوس، تالاب صالحیه و منطقه شکار ممنوع طالقان و شهرک صنعتی اشتهارد برگزار شده است.

وی تعداد کنشگران اجتماعی عضو این هیات اندیشه ورز را حدود ۲۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: این افراد از حوزه های مختلف همچون دفتر امام جمعه، ائمه جماعات مساجد، گروه های جهادی، اصحاب رسانه و افراد دیگری که به موضوع محیط زیست حساس هستند، تشکیل شده است.

جشنواره ملی مالک اشتر هیات اندیشه ورز کشور اواخر هفته گذشته در سالن پنجم آذر بسیح در تهران برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha