۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۸:۳۸
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85308729
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مقام سابق امنیتی لبنان: تحرکات تل‌آویو برای پاک کردن شکست هفتم اکتبر بیهوده است

تهران- ایرنا- مدیرکل سابق سازمان امنیت عمومی لبنان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه، تحرکات تل آویو برای پاک کردن شکست هفتم اکتبر را بیهوده دانست.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از النشره، «عباس ابراهیم» مدیر کل سابق سازمان امنیت عمومی لبنان به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه واکنش نشان داد.

وی افزود: بمباران، ویرانی، کوچاندن و کشتار، هرگز موجب بهبود شرایط مذاکره نخواهد شد، بلکه شروط آتش بس را از بین خواهد برد و وجهه مذاکره کننده را تضعیف خواهد کرد.

مدیر کل سابق سازمان امنیت عمومی لبنان اضافه کرد: عملیات طوفان الاقصی تمام شده و عقربه های ساعت هرگز به عقب بازنمی گردد و نمی توان واقعیت ها و داده های جدید را نادیده گرفت.

به گزارش ایرنا، نظامیان رژیم صهیونیستی روز جمعه و در اولین روز از پایان آتش‌بس در غزه، حملات همه‌جانبه خود علیه شهروندان این باریکه را از سر گرفته و بیش از ۱۷۸ فلسطینی را به شهادت رساندند.

نیروهای مقاومت فلسطین و لبنان نیز در پاسخ به این جنایت‌ها تجمعات نظامیان صهیونیستی را هدف قرار دادند.

در همین حال، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه اعلام کرد: شمار شهدا از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه به بیش از ۱۵ هزار نفر از جمله ۶ هزار و ۱۵۰ کودک و بیش از ۴ هزار زن رسیده است.

بر اساس این گزارش، بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر در غزه همچنان زیر آوار هستند و بیش از ۳۷ هزار نفر نیز در حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه زخمی شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha