دانشجویان دانشگاه آزاد گرگان با پیکر شهید مدافع حرم گلستان وداع کردند+ فیلم

گرگان-ایرنا- مراسم استقبال و وداع با شهید غلامعلی تولی اولین شهید مدافع حرم گلستان که بعد از حدود ۱۱ سال به استان بازگشت، ظهر شنبه در نمازخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا مراسم استقبال و وداع با پیکر شهید تولی با حضور مسوولان، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه، مسوولان ارشد استانی و شهرستانی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان برگزار شد.

پیکر شهید تولی ظهر روز گذشته در زادگاهش شهرستان گالیکش و سپس در مینودشت، آزادشهر، علی‌آبادکتول و گرگان مورد استقبال مردم و مسوولان قرار گرفت

پیکر این شهید پس از ادای احترام نظامی توسط گروه نظامی سپاه نینوا گلستان، بر روی دوش شرکت کنندگان تشییع و در محل نمازخانه دانشگاه همراه با اقامه نماز ظهر و عصر مراسم مداحی و نوحه‌خوانی برگزار شد.

براساس اعلام ستاد مراسم استقبال، تشییع و تدفین این شهید، پیکر شهید تولی پس از استقبال و وداع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان، به شهرستان گنبدکاووس (محل زندگی خانواده شهید) منتقل خواهد شد، تا مراسم‌های پیش‌بینی شده در این شهرستان نیز برگزار شود.

مراسم تدفین شهید تولی، روز یکشنبه دوازدهم آذر ماه در گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

شهید مدافع حرم «غلامعلی تولی» نخستین شهید مدافع حرم استان گلستان است که ۲۱ اردیبهشت سال ۱۳۹۲ به سوریه اعزام شد و پنج روز بعد به شهادت رسید.

شهید تولی اهل روستای یورت زینل از توابع بخش مرکزی گالیکش و ساکن شهرستان گنبدکاووس بود و در زمان شهادت ۴۵ سال داشت.

استان گلستان ۲۰ شهید مدافع حرم دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha