۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۶
کد خبر: 85309210
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مروری بر عناوین مطبوعات یازدهم آذرماه ۱۴۰۲ شیراز

شیراز- ایرنا- مطبوعات شیراز روز شنبه یازدهم آذرماه ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در صفحه نخست خود برجسته کردند.

روزنامه خبر جنوب در شماره ۱۲۵۳۴ صفحه جنوب خود با تیتر ‘تلفات تصادفات دنده معکوس کشید’ به بررسی افزایش تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای فارس پرداخته و در ادامه به ضرورت رتبه بندی عملکرد فرمانداران در حوزه کاهش تصادفات به نقل از استاندار فارس اشاره کرده است.

سازمان فنی و حرفه‌ای پس از ۵۰ سال هیچ اساسنامه‌ای نداشت مطلب دیگری است که روزنامه خبر جنوب در صفحه نخست خود از قول علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز و زرقان آورده و همچنین مطلبی نیز به نقل از جعفر قادری دیگر نماینده شیراز و زرقان در مجلس با عنوان ‘فارس وارد باشگاه هسته‌ها می شود’ منتشر کرده است.

روزنامه عصر مردم نیز در شماره ۷۹۲۱ خود عنوان اصلی نخست خود را به دیدار استاندار فارس با دستیار صنعتی وزیر کشور پرداخته و تیتر ‘راههای توسعه صنعتی فارس بررسی شد’ را برای این خبر برگزیده است.

جایگاه‌ فارس در اقتصاد دریا محور باز تعریف شود به نقل از امام جمعه شیراز، جمع آوری هوشمند طلای کثیف در شیراز به نقل از رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر شیراز و نقش بزرگراه شهید استوار در کاهش ترافیک جنوب شرقی شیراز به نقل از شهردار شیراز از دیگر مطالبی است که این روزنامه در صفحه نخست خود برجسته کرده است.

روزنامه سبحان دیگر روزنامه چاپ شیراز هم در شماره ۶۱۵۹ خود سخنان آیت الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه شیراز را با تیتر ‘دانشجو معادلات را تغیر دهد’ برجسته کرده و در همین صفحه مطالبی را به نقل از استاندار فارس در جلسه شورای راهبری تصادفات با عنوان ‘تامین جان و آسایش مردم از اهداف اصلی جلسه شورای تصادفات است’، توسعه گردشگری سلامت بدون همکاری مراکز درمانی امکان پذیر نیست به نقل از معاون گردشگری استانداری و بهره برداری از بزرگراه سردار شهید استوار در دهه فجر به نقل از شهردار شیراز آورده است.

روزنامه شیراز نوین دیگر روزنامه چاپ شیراز نیز در شماره ۱۹۸۸ خود ضمن انتشار سخنان آیت الله دژکام در خطبه های نماز جمعه شیراز با عنوان ‘جایگاه فارس در اقتصاد دریا محور باز تعریف شود’، به درج مطالبی به نقل از رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس، شهردار شیراز و شهردار صدرا پرداخته است.

روزنامه تماشا نیز در شماره ۳۰۸۷ خود خبر مربوط به بازدید مدیریت شهری شیراز از بزرگراه سردار شهید استوار با عنوان ‘معجزه عمرانی در اجرای پروژه بزرگ مقیاس بزرگراه شهید استوار’ را برجسته کرده است.
این روزنامه به انتشار سخنان امام جمعه شیراز با عنوان ‘تمام آحاد جامعه برای ازدواج جوانان دغدغه مند باشند’ نیز پرداخته و مطلب دیگری را نیز با عنوان ‘فارس تبدیل به کارگاه راهسازی شده است’ به نقل از مدیر کل راه و شهرسازی فارس منتشر کرده است.

روزنامه افسانه نیز در شماره ۵۱۵۶، عنوان اصلی صفحه نخست خود را به ‘سفرهای ناتمام در جاده‌های فارس’ اختصاص داده و بازدید مدیریت شهری شیراز از بزرگراه سردار شهید استوار و ۲۰ هزار کشاورز مقروض بانک ها شده اند و جایگاه فارس در اقتصاد دریا محور باز تعریف شود به نقل از امام جمعه شیراز را نیز برجسته کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha