واژگونی خودروی زائران حرم بی بی حکیمه(س) گچساران ۲ کشته و ۱۴ مصدوم داشت

گچساران- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: واژگونی یک دستگاه ون حامل زائران حرم بی بی حکیمه(س) در مسیر گچساران- به این بقعه متبرکه ۲ نفر کشته و ۱۴ نفر مصدوم برجا گذاشت.

کاظم فلاحی دوست روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک دستگاه خودوی ون زائرانی که از استان اصفهان به زیارت مرقد بی بی حکیمه ( خواهر امام رضا ع ) به استان کهگیلویه و بویراحمد مشرف شده بودند در مسیر گچساران - بی بی حکیمه دچار سانحه شد.

وی بیان کرد: این حادثه ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح امروز رخ داد.

فلاحی دوست اظهار کرد: نیروهای امدادی از اورژانس، هلال احمر و نفت حوزه گچساران با تجهیزات لازم درمانی و همچنین پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: کار انتقال مصدومان به مراکز درمان به وسیله یک دستگاه آمبولانس از شهرستان دیلم و چهار دستگاه آمبولانس از شرکت نفت گچساران و پایگاه بین جاده ای بی بی حکیمه گچساران انجام شد.

فلاحی دوست ادامه داد: در این حادثه ۲زن بر اثر جراحات زیاد در دم جان باختند و ۱۴ سرنشین دیگر به بیمارستان های شهرستان گچساران انتقال داده شدند.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه محور بی بی حکیمه کوهستانی و دارای پیج‌های خطرناک است، رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را کامل رعایت کنند.

بارگاه بی بی حکیمه (س) خواهر امام رضا (ع)، در ۸۰ کیلومتری جنوب دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha