۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۹:۵۷
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85309303
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پیکر شهید مدافع حرم در گنبدکاووس تشییع شد+ فیلم

گنبدکاووس- ایرنا- پیکر شهید «غلامعلی تولی» نخستین شهید مدافع حرم استان گلستان که بعد از ۱۱ سال به زادگاهش بازگشته است، صبح امروز یکشنبه بر دستان مردم شهید پرور گنبدکاووس تشییع شد.

به گزارش ایرنا، مراسم تشییع پیکر شهید تولی از ساعت ۹ امروز یکشنبه با حضور اقشار مختلف مردم، مسوولان کشوری و استانی و خانواده این شهید والامقام از مقابل بیمارستان طالقانی به سمت مسجد قائمیه گنبدکاووس برگزار شد.

سردار شالیکار فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غدیر سپاه و مهاجر معاون سیاسی، امنیتی استاندار گلستان از جمله حاضران در مراسم تشییع شهید تولی بودند.

پیکر شهید غلامعلی تولی که ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ به سوریه اعزام شده بود و پنج روز بعد به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود اواسط هفته گذشته همراه با هفت شهید دیگر توسط گروه تفحص شناسایی و پیدا شد.

مراسم یادبود و وداع با این شهید در شهرهای مختلف استان گلستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، پیکر مطهر شهید غلامعلی تولی در کنار هفت شهید والامقام شناسایی شده دیگر برای طواف و زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) عازم مشهد مقدس شد و پس از طواف در ضریح مطهر امام هشتم توسط خادمان آن آستان مقدس روز جمعه به استان گلستان انتقال یافت.

پیکر شهید مدافع حرم در گنبدکاووس تشییع شد+ فیلم

شهید مدافع حرم «غلامعلی تولی» نخستین شهید مدافع حرم استان گلستان است که ۲۱ اردیبهشت سال ۱۳۹۲ به سوریه اعزام شد و پنج روز بعد به شهادت رسید.

شهید تولی اهل روستای یورت زینل از توابع بخش مرکزی گالیکش و ساکن شهرستان گنبدکاووس بود و در زمان شهادت ۴۵ سال داشت.

استان گلستان ۲۰ شهید مدافع حرم دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha