تولید شبهه فکری در بین جوانان، محور فعالیت رسانه‌ای دشمنان است

تربت‌حیدریه- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه گفت: محور فعالیت رسانه‌ای دشمنان نظام اسلامی، تولید تردید، شبهه‌پراکنی و دروغ با هدف ایجاد انحراف افکار نسل جوان و نوجوان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی‌اکبر کی‌پور روز شنبه در آیین آغاز برگزاری رویداد سراسری "لیگ دانش‌آموزی جهاد تبیین" ویژه پسران در تربت‌حیدریه افزود: دشمن همچنین در صدد است تا جوانان ما نسبت به مبانی اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی خود بی‌تفاوت شوند.

وی ادامه داد: خوشبختانه لیگ جهاد تبیین (جت) فرصت مناسبی فراهم کرده است تا دانش‌آموزان با تفکر و تعقل بیشتر نسبت به شبهات روز و مسایل مختلف، واکنش نشان دهند.

فرماندار تربت‌حیدریه گفت: این لیگ در تحقق اهداف باید همچون موشک "جت" عمل کند و هدف دشمن را سریع تشخیص دهد و به موقع وارد عمل شود در عین حال دانش‌آموزان نیز وارد عرصه شوند و خود را مسلح و تجهیز کنند تا علاوه بر پاسخ به شبهات، برای دشمن نیز شبهه‌ ایجاد کنند.

فرمانده حوزه شهید فهمیده بسیج دانش‌آموزی تربت‌حیدریه نیز در تبیین لیگ جهاد تبیین به خبرنگار ایرنا گفت: از امروز و به مدت ۲ روز بیش از ۶ هزار دانش‌آموز پسر و دختر در قالب هزار و ۳۳۱ گروه سه تا پنج نفره در مسابقات لیگ با هم رقابت خواهند کرد.

محمدرضا قدیرپور افزود: این لیگ علاوه بر بقعه متبرکه "بی‌بی حسنیه" در ۵۰ نقطه تربت‌حیدریه همزمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که تربت حیدریه در سطح استان و حتی مشهد رکورددار تعداد شرکت کننده است ادامه داد: هدف اصلی از برگزاری لیگ جت بالا بردن سطح آگاهی و سواد رسانه‌ای است تا به دانش‌آموزان کمک شود تا روشن‌تر و شفاف‌تر مسایل پیرامون خود را ببینند و بررسی کنند.

فرمانده حوزه شهید فهمیده بسیج دانش‌آموزی تربت‌حیدریه گفت:همچنین هدف آن است که دانش آموزان ما هر حرف و پیامی در فضای رسانه‌ای دریافت کردند، بتوانند آن پیام را با قدرت تفکر خود، تجزیه و تحلیل کنند.

قدیرپور با اشاره به این که مبنای لیگ جهاد تبیین برای پسران ۲ کتاب "یک ون شبهه" و "اکسیر" است اضافه کرد: کتاب‌های یاد شده به شبهات و سوالات فضای کشور بعد از حوادث پاییز پارسال، بر اساس اسناد و مدارک پاسخ داده‌ اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha