توجه به فرهنگ ایثار و شهادت راه رهایی از مشکلات است

ساری-ایرنا- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت، نگاه و روحیه جهادی در آن وجود دارد، گفت: بخ کاربستن این فرهنگ می تواند راه رهایی از مشکلات موجود در جامعه باشد.

قاسم عزیزاده گرجی روز شنبه در حاشیه برگزاری یادواره شهدای میاندورود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:باید در جای جای شهرها و روستاها نگاه و تفکر شهدایی جاری و ساری شود؛ هر وقت سیره و تفکر شهدا و روحیه انقلابی و بسیجی در کار بود خیلی از مسائل و مشکلات ریشه کن شد.

وی ادامه داد زنده نگه داشتن یاد شهدا و حماسه های آنها کمتر از ارزش ایثارگری و جانفشانی شان نیست.

توجه به فرهنگ ایثار و شهادت راه رهایی از مشکلات است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: :‌ ترویج شهادت و سیره شهدا بخشی از اهداف برگزاری یادواره های شهدا و تبیین سیره آنان به شمار می رود و برای جامعه یادآوری می شود که چطور این افراد وارسته جان خودرا صرف امنیت و اسایش این رز و بوم کردند.

وی در خصوص نهادینه کردن فرهنگ شهادت و شهدا در نسل امروزی توضیح داد:‌ باید زمینه ساز و کار آشنایی و ترویج و تبیین سیره ی عملی شهدا را برای کودکان و نوجوانان و جوانان هر چه بیشتر فراهم کنیم.

به گفته عزیزاده گرجی، آنچه در اختیار ماست، سرمایه های اصیل انقلاب اسلامی است که شهدای گرانقدر حماسه آفریدند و ما هم مکلف به ترویج و تبلیغ و تبیین آن دستاوردها هستیم.

مازندران در دوران جنگ تحمیلی ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید، ۳۴ هزار جانباز و ۲ هزار و ۳۶۰ آزاده را در راه دفاع از کیان اسلامی تقدیم انقلاب کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha