۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۵
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85309316
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۸۴ درصد گاز مایع در کردستان الکترونیکی توزیع می‌شود

سنندج- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: در حال حاضر ۸۴ درصد گاز مایع در استان به صورت الکترونیکی بین مصرف کنندگان مشمول دریافت این سوخت، توزیع می شود.

به گزارش ایرنا، جهانبخش نوکانی روز شنبه در جلسه معارفه معاون فنی عملیاتی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان به آغاز طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در کشور از ابتدای آذر ماه به مشمولان دریافت این سوخت با قیمت یارانه ای اشاره کرد.

وی افزود: آن دسته از ‏مصرف‌کنندگانی که از گاز طبیعی بی‌بهره هستند و مشمول دریافت گاز مایع یارانه‌ای هستند، مانند گذشته می‌توانند گاز مایع موردنیاز خود را با نرخ یارانه‌ای بدون تغییر قیمت ‏دریافت کنند.‏

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان شناسایی مصرف کنندگان واقعی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و ‏فروش ‏گازمایع با قیمت مصوب را از مزایای اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع عنوان کرد.

نوکانی ادامه داد: هم اکنون بیش از ۹ هزار خانوار نفت سفید سوز روستایی در ‏استان وجود دارند که ‏گاز مایع مورد نیاز آنها نیز از طریق هفت شرکت و نمایندگی ‏های آنها توزیع می شود. ‏

وی افزود: شهروندان و مصرف کنندگان بخش تولیدی جهت دریافت گاز مایع به قیمت یارانه ای ‏باید در سامانه درخواست فرآوده های نفتی ‏‏‏‏‏http://newtejaratasan.niopdc.ir‏ ثبت نام کنند.

۸۴ درصد گاز مایع در کردستان الکترونیکی توزیع می‌شود

نوکانی همچنین درخصوص استفاده تعدادی از شهروندان از گاز مایع بابت سوخت خودرو، ‏از ‏طرح تخصیص گاز مایع به این خودروها خبر داد و گفت: مالکان این خودروها نیز ‏‏می‌توانند با مراجعه به سایت ‏IRNGV.MIMT.GOV.IR ‎‏ نسبت به ثبت‌نام در طرح و ‏دریافت ‏سوخت مورد نیاز و استفاده ایمن اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: ماهانه بیش از هزار و ۸۰۰ تن گاز ‏‏مایع با فعالیت هشت باب تاسیسات گازمایع در استان توزیع می شود و هیچ گونه کمبودی در ‏خصوص ‏عرضه این فرآورده برای مصرف کنندگان واقعی گاز مایع وجود ندارد.‏

در این جلسه از خدمات مادح حکمت آرا تقدیر و فرهاد سلطانی به عنوان ‏معاون فنی عملیاتی پخش منطقه کردستان معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha