آب در برخی نقاط یاسوج روز یکشنبه با قطعی و اُفت فشار مواجه می شود

یاسوج - ایرنا - مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد گفت:آب آشامیدنی برخی مناطق شهر یاسوج از روز یکشنبه به مدت ۲۴ ساعت قطع و یا با اُفت فشار مواجه می شود.

علمدار آرمین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای انجام عملیات بهسازی، توسعه شبکه های آب برخی مناطق از جمله شهرک امام حسین (ع)،شهرک شهرداری، شهرک امام علی(ع) ، شهرک جهاد، بولوار قرنی، بولوار عدل، بیمارستان شهید جلیل، دولت آباد، شرف آباد، شهرک مهارت(جوشکاران)، محله بختیاری ها، جمعه بازار و ترمینال با قطعی و اُفت فشار مواجه می شود.

وی تاکید کرد: این قطعی و اُفت فشار آب برای روز یکشنبه دوازدهم آذر ماه از ساعت ۸ صبح به مدت ۲۴ ساعت پیش بینی شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب بویراحمد ضمن عذرخواهی از مشترکان ساکن مناطق یاد شده به واسطه بروز این قطعی ها خاطرنشان کرد: برای توسعه و بهبود شبکه های آب شهر انجام چنین اقدام هایی ضرورت دارد.

آرمین اضافه کرد: مشترکان ضمن اخذ تدابیر لازم برای ذخیره آب مورد نیازشان، از دستکاری در تأسیسات آب و کنتورهای خود پرهیز کنند.

وی همچنین با توصیه ای زمستانی به مشترکان بیان کرد: از آنجا که سرمای هوا در شهرستان بویراحمد شدت گرفته لازم است مشترکان کنتور و تأسیسات آب خود را به درستی و با وسایل مناسب از قبیل پشم و شیشه و پتو و... بپوشانند تا بر اثر تغییرات دمایی ترکیدگی نشود.

شهریاسوج مرکزاستان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۸۵هزار مشترک آب دارد.

براساس برخی آمارها ،شهر یاسوج نزدیک به ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha