۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۱
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85309347
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

علت فوت پیشکسوت کشتی در کهریزک ایست قلبی بود

شهرری - ایرنا - سرپرست اداره ورزش و جوانان کهریزک گفت: رضا گودرزی مربی و از پیشکسوتان عرصه کشتی به علت ایست قلبی فوت کرده‌ است.

مصطفی پورنگ روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا پیرامون اتفاق شب گذشته و فوت رضا گودرزی پیشکسوت کشتی اظهار داشت: وی ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه برای دیدن مسابقات مسابقات کشتی نونهالان شهرستان ری وارد ورزشگاه شهید قدیمی کهریزک و ساعت ۱۵:۴۰ دقیقه دچار حمله قلبی و در نهایت ایست قلبی شد.

وی ادامه داد: با وجود حضور پزشک در ورزشگاه سریعا اقدامات اولیه احیا روی این پیشکسوت کشتی صورت گرفت و علایم حیات از طرف پزشک تایید و نبض برگشت.

پورنگ خاطرنشان کرد: تمام اقدامات اولیه و نامه نگاری در خصوص حضور اورژانس و آتش نشانی برای پوشش این مسابقات انجام شده بود اما اورژانس آمبولانسی برای استقرار در محل نفرستاده بود ولی در آماده باش به سر می برد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان بخش کهریزک افزود: بعد از حادثه و برگشت نبض گودرزی برادر متوفی با اورژانس تماس گرفت ولی به علت استرس و بیان اشتباهی آدرس امدادگران کمی دیر به ورزشگاه رسیدند، هنگام مراجعه عوامل اورژانس متوفی احیا شده بود و نبض داشت و در حالت هوشیاری به بیمارستان انتقال داده شد.

بخش کهریزک از توابع شهرستان ری با۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت و ۱۵۰ هزار نفر جمعیت شامل ۸۰ هزار نفر جمعیت شهری و ۷۰ هزار نفر جمعیت روستایی، در جنوب شهرری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha