۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۸
کد خبر: 85309354
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰ مخزن سطل مکانیزه زباله به بافت قدیم قشم اضافه شد

قشم - ایرنا - مدیر خدمات شهری شهرداری قشم گفت: ۵۰ مخزن سطل مکانیزه برای جمع آوری زباله با ظرفیت ۶۶۰ لیتر به منظور رعایت استانداردهای زیست محیطی و بهداشتی در نگین خلیج فارس به بافت قدیم این شهر اضافه شد.

محمد امین صالحی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این مخازن به ارزش تقریبی سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال توسط شهرداری قشم خریداری شده است.

وی افزود: افزایش مخازن زباله در معابر و محلات بافت قدیم شهر قشم از جمله مطالبات مردمی مطرح شده در میز خدمت شهرداری در ۲ مصلی نماز جمعه تشیع و اهل سنت بود که با دستور شهردار این شهر با قید فوریت در دستور کار قرار گرفت.

۵۰ مخزن سطل مکانیزه زباله به بافت قدیم قشم اضافه شد

مدیر خدمات شهری شهرداری قشم توضیح داد: این مخازن فلزی از جنس نشکن و غیر قابل اشتعال بوده که تامین هر کدام از آنها حدود ۶۴ میلیون ریال برای شهرداری قشم هزینه در بر داشته است.

صالحی زاده جمع آوری بهداشتی زباله را از دغدغه های جدی و اساسی شهرداری و شورای شهر قشم خواند و افزود: تفکیک زباله از مبدا می تواند در کاهش حجم زباله نقشی اساسی داشته باشد.

۵۰ مخزن سطل مکانیزه زباله به بافت قدیم قشم اضافه شد

پیش از این نیز در اردیبهشت امسال ۴۰ عدد مخزن مکانیزه زباله با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال توسط شهرداری خریداری و در سطح شهر قشم نصب شده بود.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha