۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۷
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85309401
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

هواداران پاکستانی فلسطین در کشمیر علیه جنایات اسرائیل تظاهرات کردند

اسلام‌آباد- ایرنا- هواداران جبهه مقاومت فلسطین در منطقه کشمیر تحت کنترل دولت پاکستان امروز در محکومیت دور جدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه راهپیمایی کردند.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، راهپیمایی همبستگی با مردم مظلوم غزه امروز به اهتمام حزب جماعت اسلامی در شهر مظفرآباد مرکز منطقه آزاد جامو و کشمیر (تحت کنترل دولت فدرال پاکستان ) برگزار شد.

شرکت‌کنندگان با اهتزاز پرچم فلسطین و تصاویر مسجد الاقصی، ازسرگیری تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی در غزه و شهادت صدها نفر از غیرنظامیان به ویژه زنان و کودکان را محکوم کردند.

تظاهرکنندگان شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سردادند و برقراری آتش بس دائمی در غزه خواستار شدند.

هواداران پاکستانی فلسطین در کشمیر علیه جنایات اسرائیل تظاهرات کردند

سراج الحق رهبر جماعت اسلامی پاکستان به عنوان سخنران اصلی تظاهرات همبستگی با غزه، گفت: دلیل ازسرگیری وحشیگری‌های اسرائیل علیه مردم بی‌دفاع فلسطین حمایت مستمر آمریکا و متحدانش است.

وی تاکید کرد: رزمندگان مقاومت فلسطین و مردم غزه پیروز اصلی این جنگ هستند و مانند گذشته رژیم تروریست اسرائیل بازنده میدان خواهد بود.

سراج الحق تاکید کرد که ملت‌های آزادیخواه جهان در کنار فلسطینیان هستند و ما در پاکستان نیز تا آخرین نفس به حمایت از حماس و فلسطین ادامه خواهیم داد.

هواداران پاکستانی فلسطین در کشمیر علیه جنایات اسرائیل تظاهرات کردند

وی افزود ‌که راه‌حل دو دولت برای مساله فلسطین کارساز نیست و ما تنها تشکیل یک کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف را مطالبه می‌کنیم و این مطابق با آرمان‌های ملت فلسطین و همچنین اندیشه‌های محمدعلی جناح بنیانگذار فقید پاکستان است.

براساس این گزارش، سخنگوی وزارت خارجه پاکستان ازسرگیری تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه را محکوم کرد و گفت که ما برقراری آتش‌بس دائمی و اقدام جامعه جهانی برای توقف کارزار تروریستی اسرائیل را مطالبه می‌کنیم.

ممتاز زهرا سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان روز گذشته در نشست خبری هفتگی خود در اسلام‌آباد نسبت به آغاز دور جدید حملات اسرائیل علیه غزه به شدت ابراز نگرانی کرد و گفت: جهان به کارزار تروریستی صهیونیست‌ها علیه فلسطینی‌ها پایان دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha