۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۰
کد خبرنگار: 2457
کد خبر: 85309404
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرافکنی سخنگوی کابینه نتانیاهو برای فرار از مسئولیت جنایت‌ها در غزه

تهران- ایرنا- سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی که بار دیگر تلاش کرد که مسئولیت جنایت های وحشیانه این رژیم علیه نوار غزه را متوجه جنبش حماس کند، مدعی شد: این حماس بود که به آتش بس احترام نگذاشت و توافق تبادل اسیران را رد کرد. حماس تنش نظامی را انتخاب کرد و مسئول از سرگیری جنگ است.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از الجزیره، «اویر گلدلمن» درباره مرحله پیش رو گفت: مرحله آینده همچنان تداوم جنگ در همه مناطق نوار غزه است. ما بخش زیادی از شمال نوار غزه را در اختیار داریم و به عملیات ادامه خواهیم داد.

سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی بار دیگر توهم دیگر سران این رژیم را تکرار کرد و افزود: هدف ما از بین بردن حماس است، زیرا بدون آن ما به نقطه صفر بازخواهیم گشت و تهدید حماس علیه ما دوباره تکرار خواهد شد، از این رو، جنگ ادامه خواهد یافت. بعد از نابودی حماس، نوار غزه در امنیت، صلح و شکوفایی به سرخواهد برد.

وی همچنین در تلاشی مذبوحانه درصدد اختلاف افکنی بین مردم و مقاومت فلسطین در نوار غزه برآمد و مدعی شد که اهالی غزه خواهان آتش بس هستند، اما حماس آن را نمی پذیرد.

این مقام صهیونیست همچنین برای مقاومت اسلامی لبنان خط و نشان کشید و تلاش کرد که مسئولیت ویرانگری ناشی از حملات خود به جنوب لبنان را متوجه حزب الله کند.

وی گفت: با قاطعیت به هرگونه تنش آفرینی نظامی در جبهه لبنان پاسخ خواهیم داد و حزب الله مسئول ویرانی است که در جنوب لبنان روی می دهد.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی صبح جمعه دهم آذرماه پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه، بمباران مناطقی از این باریکه، از جمله خان یونس را از سرگرفت و ده‌ها فلسطینی را شهید کرد.

وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که شمار شهدای دور جدید حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه از دیروز تاکنون به ۲۰۰ نفر رسیده است.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین، شمار زخمی ها نیز از دیروز تاکنون به ۵۸۹ نفر رسیده است.

در همین حال، منابع خبری اعلام کردند که یک تصویربردار امروز در بمباران ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسید که با احتساب وی، شمار شهدای رسانه از آغاز تجاوزگری این ارتش به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تاکنون به ۷۳ نفر رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha