حال ۱۴ مصدوم حادثه رانندگی جاده گچساران - بی بی حکیمه (س) خوب است

یاسوج -ایرنا-سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد. گفت: حال هیچ یک از ۱۴ مصدوم حادثه رانندگی جاده گچساران به بی بی حکیمه (س) وخیم نیست.

امین نیکویی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سطح هوشیاری هیچ یک از مصدومان حادثه واژگونی خودروی ون در محور گچساران _ بی بی حکیمه پایین نیست.

وی بیان کرد: مصدومان این حادثه که در پنج کیلومتری روستای بی بی حکیمه رخ داد دچار آسیب در اعضای مختلف بدنشان از جمله شکستگی های متعدد شده اند.

سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد : این سانحه رانندگی در ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز یازدهم آذر ماه به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ گچساران اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پایگاه های اورژانس ۱۱۵ بی بی حکیمه، باباکلان، دیلم، ۱ و ۳ شهری گچساران و ۳ دستگاه آمبولانس از شرکت نفت به محل حادثه اعزام شدند، افزود: متاسفانه در این حادثه ۲ تن از سرنشینان که زن بودند در دم جان باختند.

نیکویی تاکید کرد:خودروی ون حامل زائرانی از استان اصفهان برای زیارت بارگاه بی بی حکیمه(س)خواهر امام رضا( ع) عازم این مکان مقدس بود که در مسیر جاده گچساران - بی بی حکیمه دچار سانحه شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha