۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۳
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85309664
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

کشف محموله آرد قاچاق در شهرستان شهریار 

۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۳
کد خبر: 85309664
کشف محموله آرد قاچاق در شهرستان شهریار 

شهریار - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران از کشف ۳۲۰ کیسه آرد قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال خبر داد. 

به گزارش ایرنا ، سرهنگ سید هاشم حسینی خواه اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار گسترده آرد در یکی از انبار های شهرستان شهریار، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی در بازدید از این انبار بزرگ، موفق شدند تعداد ۳۲۰ کیسه آرد قاچاق که غیر قانونی و خارج از شبکه توزیع احتکار شده بود را کشف و در این ارتباط ۴ نفر دستگیر و از متهمان ۴ دستگاه خودرو که مختص جابه جایی آرد قاچاق بود را توقیف کنند.

کشف محموله آرد قاچاق در شهرستان شهریار 

سرهنگ حسینی خواه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش آرد توقیفی را حدود پنج میلیارد ریال تخمین زده اند، تصریح کرد: با دستور مقام قضائی این انبار پلمب و محموله کشف شده برای توزیع در چرخه تولید، تحویل نماینده اتحادیه نانوایان شهرستان شهریار شد.

جمع آوری ۱۰۹ معتاد متجاهر در شهرستان ملارد

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از اجرای طرح های پاکسازی و جمع آوری ۱۰۹ نفر معتاد در سه روز گذشته خبر داد.

سرهنگ منصور خدایی اظهار داشت: این طرح در قالب برنامه هماهنگ شده و در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با موضوع جمع آوری معتادان متجاهر و خطرناک به منظور، زیباسازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم در سطح شهرستان در دستور کار کلانتری ها و پلیس مواد مخدر شهرستان ملارد قرار گرفت.

وی ادامه داد: در طی اجرای این طرح تعداد ۱۰۹ نفر از معتادان متجاهر و خطرناک جمع آوری و پس از انجام غربالگری و انگشت نگاری به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.

سرهنگ خدایی در پایان ضمن اعلام این مطلب که شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نمایند،خاطرنشان کرد: سامانه ۱۹۷ پلیس نیز آماده دریافت هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس از سوی شهروندان می باشد.

جوابیه پلیس راهور در خصوص ترافیک محدوده پل"بسیج" شهرستان شهریار

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اعلام کرد: محدوده پل"بسیج شهریار" به دلیل احداث پل روگذر و بتن ریزی دارای ترافیک بوده که با حضور ماموران پلیس راهور سعی خواهد شد تا اتمام این پروژه عمرانی، بار ترافیک کاهش یابد.

 سرهنگ"ایوب وشنی زرگران با اشاره به انتشار خبری در فضای مجازی پیرامون ترافیک محدوده پل بسیج شهرستان شهریار اظهار داشت: در محدوده میدان بسیج شهرستان شهریار، پل روزگذر در دست احداث است که به دلیل بتن ریزی آن، عرض مسیر کم شده و ترافیکی ایجاد شده که تا اتمام این پروژه، ماموران پلیس راهور با حضور در موقعیت، نسبت به روانسازی ترافیک اقدام خواهند کرد.

گفتنی است این پروژه عمرانی با هدف اصلاح محورهای مواصلاتی و کاهش بار ترافیکی در محدوده میدان بسیج شهریار در حال اجراست، امید آنکه با صبوری و همکاری شهروندان و تلاش پلیس، بار ترافیکی محدوده اعلامی کاهش یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha