۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۷:۱۲
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85309904
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نماینده پارلمان لبنان: مقاومت در اوج آمادگی قرار دارد

تهران- ایرنا- حسین الحاج حسن نماینده پارلمان لبنان با اشاره به توحش رژیم صهیونیستی در حمله به غزه به حمایت تمام قد آمریکا از این رژیم پرداخت و گفت که دشمن صهیونیست مجددا حملات خود را به غزه از سرگرفته و به کشتار و هدف قرار دادن غیرنظامیان، مساجد، بیمارستانها، و مدارس با حمایت آشکار آمریکا، دست زده است.

به گزارش امروز یکشنبه ایرنا به نقل از النشره، «حسین الحاج حسن» نماینده پارلمان لبنان با اشاره به از سرگیری حملات رژیم صهیونیستی از روز جمعه با اشاره به حمایت گسترده تسلیحاتی رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا، بیان کرد: دشمن صهیونیست دچار شکست راهبردی بی سابقه ای شد که تا مدت‌ها شاهد تبعات بزرگ آن خواهیم بود.

این نماینده پارلمان لبنان افزود: از روز نخست دشمن به دنبال دستاورد دست نیافتنی بود و اهدافی را برای خود از جمله نابودی حماس، اشغال مجدد غزه و کوچاندن فلسطینیان تعیین کرد که امکان تحقق آن نیست اما پس از پنجاه روز از عملیات زمینی در مرحله اول، رژیم صهیونیستی از حتی یک پیروزی به شکل جزیی هم ناتوان ماند.

وی افزود: مقاومت با اراده قوی استوار ایستاده و صبر و پایداری ساکنان غزه مثال زدنی و بزرگ است. ما شاهد تحولات بزرگی در جهان عرب و اسلام هستیم و همه این عوامل سبب می شود که دشمن صهیونیست راه به جایی نبرد.

این نماینده پارلمان لبنان در پایان گفت: پیروزی جز با جانفشانی، ثابت قدم بودن، عزم راسخ و اراده محکم تحقق نمی یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha