۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۹:۳۵
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 85309923
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پایان هجران علیرضا بهمنی‌نژاد با سه فرزند شهیدش

گرگان- ایرنا- ۴۲ سال فراق پدر شهیدان بهمنی‌نژاد زمانی که کمرش از داغ فرزندان خمیده شده بود، حکایت فراقی است که هیچ زبانی قادر به بیان عمق این درد و هیچ قلمی قادر به نوشتن آن نخواهد بود. دردی که حکایت کلبه احزان یعقوب و در فراق یوسف است که عصر دیروز با استشمام معنوی بوی پیراهن پسرانش دعوت حق را لبیک گفت و به شهیدانش پیوست.

به گزارش ایرنا، فردا دوشنبه حاج علیرضا پس از تحمل سالها درد فراق پیکر مطهرش در کنار شهیدان بهمنی نژاد تشییع و خاکسپاری می‌شود.

شهید نعمت‌الله بهمنی‌نژاد بیست و پنجم اردیبهشت ۱۳۴۴ در شهرستان گرگان دیده به جهان گشود. دانش‌آموز چهارم متوسطه بود که به‌عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت و ۱۷ فروردین ۱۳۶۰ در تنگه چذابه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.

مزار او در گلزار شهدای امامزاده عبدالله زادگاه گرگان است.

حجت‌الله بهمنی نژاد برادر شهید نعمت‌الله دوم آبان ۱۳۴۶ به دنیا آمد. او هم دانش‌آموز چهارم متوسطه بود که از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و ۱۱ اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه براثر اصابت ترکش خمپاره به برادر شهیدش پیوست.

هادی هم که کوچک‌ترین برادر بود در ۲۶ آذر ۱۳۴۹ متولد شد. هنوز دانش‌آموز دوم متوسطه بود که بسیجی فعال شد و سرانجام در ۲۵ تیر ۱۳۶۶ در روستای مجن شاهرود هنگام آموزش نظامی براثر اصابت گلوله به قلب به شهادت رسید و به برادران شهیدش پیوست.

پایان هجران علیرضا بهمنی‌نژاد با سه فرزند شهیدش

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی در زمان تولیت آستان قدس رضوی با خانواده این شهیدان در گرگان دیدار کرد و گفته بود: شهیدان بهمنی نژاد در نزد خداوند، شفاعت خواهند کرد و صبر شما در نبود این فرزندان جایگاه شمارا در نزد خداوند متعال رفیع کرده است.

وی اظهار داشت: آرامشی که شما دارید بسیار قیمتی است زیرا فرزندان شما افتخار بزرگی آفریدند و شما نیز باتحمل و صبر خود نشان دادید که برای نظام، انقلاب و اسلام حاضر هستید جان‌فشانی کنید.

حاج علیرضا بهمنی نژاد پدر شهیدان بهمنی نژاد عصر دیروز در ۹۶ سالگی درگذشت.

نماینده ولی فقیه دراستان گلستان هم در پی درگذشت پدر شهیدان بهمنی نژاد در پیامی نوشت: خبر درگذشت مرحوم «حاج علیرضا بهمنی‌نژاد» پدرشهیدان گرانقدر «حجت‌اله، نعمت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد» موجب تألم و تأثر خاطر شد.

آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی در این پیام افزوده است: پدری که نامش با سه شهید گرانقدردوران دفاع مقدس پیوند وثیق دارد، افتخاری بزرگ را نصیب خود نموده و نزد خدای متعال قدر و اجری عظیم دارد.

در این پیام آمده است: مصیبت فقدان این پدر مومن و فداکار را به خانواده محترم و سایر بستگان تسلیت می گویم و از خداوند تبارک و تعالی برای آن فقید سعید رحمت و رضوان واسعه الهی و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان عزادار صبر و اجر مسالت دارم.

مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم حاج علیرضا فردا دوشنبه در امامزاده عبدالله گرگان برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha