۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۹
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85310093
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرهنگ دفاع مقدس به جبهه مقاومت انتقال یافت

گنبدکاووس- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: فرهنگ ایثار و جان‌فشانی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس به جبهه مقاومت انتقال یافت که نتیجه آن کسب موفقیت زیاد در جای جای منطقه است.

به گزارش ایرنا، سیدعلی مهاجر روز یکشنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید «غلامعلی تولی» به عنوان نخستین شهید مدافع حرم استان گلستان در گنبدکاووس اظهار کرد: عزت و اقتدار امروز جبهه مقاومت نتیجه جان‌فشانی و سرافرازی شهدایی مانند شهید تولی است که برای دفاع از مظلوم در خارج از کشور خدمت می‌کنند.

وی افزود: مردم فهیم شهرستان گنبدکاووس با حضور در این مراسم یک بار دیگر با شهید تولید پیمان بستند و نشان دادند که همواره پیرو آرمان‌های شهدا و لبیک گوی فرامین رهبر معظم انقلاب هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: باید بتوانیم با عملکرد خوب خود رهرو این شهید مدافع حرم و سایر شهدای ایران اسلامی باشیم.

به گزارش ایرنا، پیکر شهید غلامعلی تولی که ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ به سوریه اعزام شده بود و پنج روز بعد به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود اواسط هفته گذشته همراه با هفت شهید دیگر توسط گروه تفحص شناسایی و پیدا شد.

مراسم یادبود و وداع با این شهید در شهرهای مختلف استان گلستان برگزار شد.

فرهنگ دفاع مقدس به جبهه مقاومت انتقال یافت

پیکر مطهر شهید غلامعلی تولی در کنار هفت شهید والامقام شناسایی شده دیگر برای طواف و زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) عازم مشهد مقدس شد و پس از طواف در ضریح مطهر امام هشتم توسط خادمان آن آستان مقدس روز جمعه به استان گلستان انتقال یافت.

شهید تولی اهل روستای یورت زینل از توابع بخش مرکزی گالیکش و ساکن شهرستان گنبدکاووس بود و در زمان شهادت ۴۵ سال داشت.

استان گلستان ۲۰ شهید مدافع حرم دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha