۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۹
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85310211
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آموزش و پرورش خلخال با مشکل کمبود معلم مواجه است

اردبیل - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش خلخال گفت: این منطقه در حالی با مشکل کمبود معلم و نیروی انسانی مواجه است که در سال تحصیلی آینده با بازنشسته شدن تعدادی از معلمین شاغل این مشکل افزایش پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مستقیم حسینی روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش خلخال افزود: هم اکنون برای جبران کمبود معلم به خصوص در مقطع ابتدایی ۳۵ نفر از معلمان بازنشسته آموزش و پرورش خلخال در مدارس این منطقه به کار گرفته شده است.

دبیر شورای آموزش و پرورش خلخال اظهار کرد: هم اکنون این منطقه با ۸۰ نفر کمبود معلم و نیروی انسانی در مدارس مواجه است که با بازنشسته شدن ۵۰ نفر از نیروهای شاغل در سال تحصیلی آینده مشکل کمبود معلم در مدارس این منطقه به ۱۳۰ نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

حسینی همچنین از کسب موفقیت‌های متعدد دانش‌آموزان این منطقه در جشنواره‌ها، مسابقات علمی، فرهنگی، قرآنی و همچنین جشنواره‌های فرهنگی - تربیتی در سال جاری خبر داد و گفت: دانش آموزان این منطقه موفق به کسب ۶۰ عنوان برتر در جشنواره خوارزمی و همچنین کسب عناوین برتر در مسابقات تربیتی و قرآنی و مدرسین برتر در سطح کشور شده‌اند.

وی با بیان اینکه مشارکت‌های مردمی در مدارس داوطلبانه است، گفت: دریافت هرگونه کمک مالی به مدارس از اولیای دانش‌آموزان و در سطح مدارس خلخال باید کاملاً به صورت داوطلبانه و به دور از هرگونه اجبار صورت گیرد.

مدیر آموزش و پرورش خلخال از افزایش آمار پذیرفته شدگان آزمون کنکور سراسری امسال در این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور تشویق دانش آموزان در آستانه ورود به آزمون کنکور سال آتی آیین تجلیل از برترین‌های کنکور این شهرستان در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha