والیبال شهرداری ارومیه میزبان همسایه ته جدولی/بازهم «مسی‌ها» بازنده خواهند رفت؟

ارومیه- ایرنا- دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه و مس رفسنجان که در رده های سیزدهم و یازدهم لیگ برتر باشگاه های کشور قرار دارند، امروز /یکشنبه/ در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود؛ دیداری که می تواند بازهم طعم شکست را به مسی های رفسنجان بچشاند.

به گزارش ایرنا، هفته نهم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور از عصر امروز، یکشنبه در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد که در یکی از دیدارهای مهم پایین جدولی، شهرداری ارومیه که به تازگی سرمربی خود را نیز تغییر داده است، به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت.

با توجه به اینکه تیم مس رفسنجان، سومین فصل حضور خود در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور را تجربه می کند، ۲ تیم شهرداری ارومیه و مس، تاکنون چهار بار در ۲ فصل گذشته با یکدیگر مصاف کرده اند که سهم هرکدام، ۲ برد است.

نکته حائز اهمیت در این خصوص، برد هرکدام از تیم ها در دیدارهای خانگی خود است به طوری که شهرداری ارومیه تاکنون ۲ بار میزبان مس بوده و توانسته در هر ۲ بار، با نتیجه سه بر یک پیروز شود و مس نیز در رفسنجان، ۲ بار از شهرداری پذیرایی کرده که با نتایج سه بر یک و سه بر صفر برنده بوده است.

۲ تیم در حال حاضر وضعیت مناسبی در جدول رده بندی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور ندارند و سعی دارند با برد در این مسابقه، سر و سامانی به وضعیت خود بدهند.

شهرداری ارومیه که از روز گذشته، شنبه عبدالرضا علیزاده لیبروی سابق تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران، کمک مربی بهروز عطایی در مقطعی از مسابقات ملی و یکی از بازیکنان و مربیان محبوب ارومیه ای را به خدمت گرفته، امروز باید ببرد تا حداقل یک یا ۲ پله بتواند درجدول صعود داشته باشد و دست کم خود را به رتبه یازدهم برساند.

هرچند برای رسیدن به رتبه یازدهم، برد سه بر صفر مقابل مس رفسنجان برای شهرداری ارومیه لازم است.

تیم مس نیز که پنج دیدار از هشت دیدار امسال خود را باخته، سعی دارد تا با برد مقابل شهرداری ارومیه، در بهترین شرایط به رده هفتم برسد که البته کار سختی است.

تیم شهرداری ارومیه در هشت دیدار امسال خود، ۶ شکست و ۲ پیروزی را داشته ولی نکته مهم در مورد این تیم، این است که هر ۲ پیروزی در دیدارهای خانگی مقابل هورسان رامسر و سایپای تهران اتفاق افتاده و این تیم، همه دیدارهای خارج از خانه را واگذار کرده است.

مس رفسنجان نیز با سه برد و ۹ امتیاز بالاتر از شهرداری گنبد و شهرداری ارومیه ایستاده است.

حال باید منتظر ماند و دید که تیم شهرداری ارومیه با توجه به تغییر در سرمربی و همچنین احتمالا برخی تغییرهای تاکتیکی، می تواند این دیدار را برنده از میدان خارج شود و علیزاده نیز اولین گام را محکم بردارد یا همچنان در روی پاشنه باخت برای این تیم می چرخد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha