استاندار بوشهر: برگزیدگان ایده‌های مردمی سازی حل مشکلات جامعه حمایت می‌شوند

بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهر گفت: در قالب طرح شورای هدایت عملیات شهریاران از ظرفیت های مردمی در توسعه استفاده می شود و از برگزیدگان ایده های مردمی سازی حل مشکلات جامعه حمایت و تجلیل می شوند.

به گزارش ایرنا، " احمد محمدی‌زاده " روز یکشنبه در نخستین نشست شورای هدایت عملیات شهریاران اظهارکرد: در این طرح گفتمان‌سازی، مردمی‌سازی حل مسائل، الگونمایی از اقدامات مردمی‌سازی انجام شده در قبل و در حال انجام با تکیه بر ظرفیت‌های بومی و همچنین دریافت ایده‌های مردمی‌سازی برای حل مشکلات مورد توجه است و از برگزیدگان هر بخش در رویدادهای استانی و ملی تقدیر و حمایت می‌شود.

وی با دعوت از گروه‌ها و تشکل‌های مردمی و حلقه‌های میانی برای شرکت در این طرح، از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا با ثبت اقدامات و ایده‌های خود که در حوزه مردمی‌سازی داشته در این طرح شرکت کنند.

استاندار بوشهر ضمن برشمردن اهمیت و نقش مردم در جنگ هشت ساله تحمیلی بر لزوم استفاده از ظرفیت مردم در جنگ اقتصادی با توجه به اینکه خود مردم در این جنگ هدف هستند، تاکید کرد.

احمدی زاده با بیان اینکه اجرای این طرح باعث تبدیل تهدید به فرصت خواهد شد، یادآور شد: این طرح در پیشرفت و توسعه استان بسیار مؤثر است.

وی گفت: با ظرفیت طرح شهریاران می‌توان از ایده‌های مردمی که باعث حل مسائل به خصوص در حوزه خرد می‌شود متمرکز شد که سبب ایجاد امیدآفرینی بین مردم خواهد شد.

روح الله اسماعیلی دستیار استاندار در امر مردمی‌سازی دولت و دبیر شورای هدایت عملیات شهریاران نیز در این نشست گفت: در این طرح، مردم و گروه‌های مردمی و حلقه‌های میانی و مسئولان، اگر ایده‌ای برای حل مشکلات دارند و یا تاکنون اقدامی برای حل مسئله و مشکل مردم انجام دادند با مراجعه به سایت شهریاران اقدام و یا ایده خود را ثبت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha