به گزارش ایرنا، بهمن بهروزی یکشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: پس از اجرایی شدن و بهکارگیری سیستم CRM در سامانه دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان، جهت ارتقاء سطح خدمترسانی و افزایش رضایتمندی مردم در کلانشهر شیراز شناسه تائید خدمترسانی با بهرهگیری از علم و تکنولوژی انجام شد.
مدیرعامل آبفا شیراز راهاندازی شناسه تائید خدمترسانی را خدمتی دیگر از حوزه CRM اعلام کرد و گفت: این پروژه یکی از ۱۱پروژه مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور است.
وی ادامه داد: ارسال شناسه چندرقمی یکتا پس از اتمام خدمت درخواست شده به شماره همراه متقاضی و ارائه آن از سوی مشترک و در صورت پایان کار و جلب رضایت مشترک، اطلاع رسانی کمیت و کیفیت خدمت ارائهشده به مسئول اکیپهای امداد، از جمله خدمات این سیستم است.
بهروزی اضافه کرد: این روند نمونه بارز نظارت آنی تا اتمام کار می باشد و از این طریق میتوان زمان حضور را بصورت لحظه ای کنترل و اطلاع رسانی کرد و از هدر رفتن توان نیروی انسانی و هزینههای صورت گرفته جلوگیری کرد و درنهایت به افزایش راندمان ارائه خدمت به مشترکین منجر میشود.
مدیرعامل آبفا شیراز بیان کرد: این پروژه مبنایی برای ارزیابی پیمانکاران در بخش خدمات فوریتی است که بهزودی در خدمات غیر فوریتی نیز بکار گرفته خواهد شد.
وی گفت: درخواستهایی که بدون گواهی پایان کار در سیستم باقی بماند مورد پایش، بررسی و تحلیل واقع خواهد شد و با توجه به گزارش ثبتشده میتوان عملکرد کلی پیمانکار در طول قرارداد را ارزیابی کرد.
نظر شما