۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۶
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85310363
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرکت گسترده مردم در انتخابات دسیسه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

ایلام - ایرنا - رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان ایلام گفت: مشارکت گسترده و همگانی مردم در انتخابات باعث خنثی شدن دسیسه‌های دشمنان می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی تیموری روز یکشنبه در حاشیه نشست بصیرتی اقشار تاثیرگذار در انتخابات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مشارکت همه اقشار جامعه در انتخابات در سطح ملی و بین‌المللی بسیار مهم و برای کشور سرنوشت‌ساز است.

وی افزود: دشمن پایبندی مردم به ولایت فقیه، نظام و انقلاب را مانع رسیدن به مقاصد شوم خود می‌داند و برای نفوذ در ایران سعی در جلب نظر آحاد ملت به سمت خود دارد.

حجت‌الاسلام تیموری با بیان اینکه هدف دشمن تاراج سرمایه‌های کشور است، تاکید کرد: تلاش دشمن کاهش سطح مشارکت مردم در همه پرسی اسفندماه با هدف یاس و ناامیدی ملت از نظام و انقلاب است.

وی ادامه داد: از همان زمان شکل گیری انقلاب تاکنون مردم همواره پشت نظام بوده‌اند و حضور حداکثری آنها در بزنگاه‌های مهم نشان از اهمیت انقلاب برای آنها دارد.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان ایلام اضافه کرد: مردم به کرات عهد و پایبندی خود به انقلاب و ولایت فقیه را نشان داده‌اند و مسئولان نیز باید دلسوزانه و شفاف برای رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردم اقدام کنند.

وی در خصوص برگزاری نشست با اقشار و گروه‌های تاثیرگذار استان از جمله زنان با محوریت جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد: هدف از برگزاری این سلسله نشست‌ها با حضور طیف‌های مختلف جامعه، برگزاری یک انتخابات پرشور و استفاده از ظرفیت افراد و گروه‌های تاثیرگذار به منظور تشویق مردم به حضور گسترده در انتخابات است.

سرهنگ محمدرضا بصیری معاون عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان ایلام هم گفت: نیروی انتظامی به منظور کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی، افزایش بصیرت افزایی همگانی، گسترش مشارکت عمومی، خنثی سازی توطئه‌های معاندان و دیگر موضوعات با انجام برنامه‌ریزی‌های دقیق و هدفمند برای دستیابی به اهداف خود از ظرفیت گروه‌های تاثیرگذار اجتماعی بهره‌گیری می‌کند.

به گزارش ایرنا، این نشست به همت سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی همزمان با سراسر کشور به صورت وبیناری با حضور سردار رادان و سردار شرفی برگزار شد و آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی سخنران ویژه این نشست بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha