۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۳
کد خبر: 85310371
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تیم والیبال کارگران شرکت واگن پارس مپنا به مسابقات جهانی اعزام شد+فیلم

اراک - ایرنا - تیم والیبال کارگران شرکت واگن پارس مپنا روز یکشنبه با حضور مسئولان استانی استان مرکزی به مسابقات جهانی کارگران و شرکت‌ها در کشور مکزیک اعزام شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در این آیین گفت: ۱۲ تیم کارگران آقایان این استان امسال به مسابقات کشوری اعزام شدند.

«جمشید امیدی» افزود: ۹ رویداد ورزشی نیز امسال در زشته‌های یوگا، داژبال، تنیس روی میز، کوهنوردی، دارت، دو و میدانی و ورزش صبحگاهی ویژه بانوان و فرزندان کارگری استان در سال جاری برگزار شد.

وی بیان کرد:۴۰۰ رویداد ورزشی نیز با حضور یک‌هزار و ۲۰۰ نفر از آقایان و فرزندان کارگری نیز امسال در تمامی رشته‌های ورزشی از جمله فوتبال، والیبال، بسکتبال، هندبال، جودو، تکواندو، دارت، شطرنج، تنیس روی میز و بدمینتون در استان مرکزی برگزار شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: ۶ مقام کشوری شامل قهرمانی تیم داژبال آقایان، نایب قهرمانی تیم تکواندو آقایان، قهرمانی تیم والیبال آقایان، مقام سوم مسابقات دو ۱۰۰ متر امدادی آقایان، مقام سوم انفرادی دو پنج هزار متر آقایان و صعود تیم فوتسال شرکت ایرالکو به مرحله حذفی کشور امسال در بخش کارگری استان کسب شد.

۵۰ درصد مردم هیچ ورزشی انجام نمی‌دهند

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در این نشست گفت: ۷۰ درصد مردم جامعه دچار کم تحرکی بوده و ۵۰ درصد مردم نیز هیچ‌گونه ورزشی نمی‌کنند .

«مسعود پیرایش» افزود: مهمترین سرمایه هر جامعه نیروی انسانی و مردم آن جامعه بوده و نیاز است با فرهنگ سازی و اقدامات تشویقی زمینه حضور مردم در ورزش‌های همگانی فراهم شود.

وی ادامه داد: صنعت استان مرکزی امروز پای کار ورزش بوده و این مهم فرصت ماسبی را برای حضور تیم‌های ورزشی استان را در عرصه‌های ملی و بین المللی فراهم کرده‌است.

مربی تیم والیبال شرکت واگن پارس مپنا نیز در این نشست گفت: امید است تیم والیبال کارگران شرکت واگن پارس مپنا نماینده شایسته‌ای برای مردم استان مرکزی و کشور در مسابقات بین المللی باشد و با دست پر به کشور بازگردد.

«حسن سمیعی» ادامه داد: فعالیت افراد در رشته‌های ورزشی از جمله فاکتورهای جذب در شرکت واگن پارس مپنا بوده و با توجه به اینکه تا پایان سال جاری ۴۰ نفر از کارکنان این شرکت بازنشسته می شود مجوز جذب ۲۰ نفر از ورزشکاران استان دریافت شده‌ است.

کاپیتان تیم والیبال کارگران شرکت واگن پارس مپنا در این آیین در گفت و گو با ایرنا، گفت: بازیکنان این تیم با آمادگی کامل در مسابقات جهانی کارگران و شرکت‌ها در کشور مکزیک حضور می یابند.

«بهروز کمالی پور» افزود: این تیم به مدت سه ماه در اردو حضور داشته و اکنون با آمادگی ۸۰ درصدی عازم مسابقات جهانی است.

شرکت واگن پارس اراک واحد تولیدی مادر تخصصی در حوزه محصولات ریلی خاورمیانه است.

این شرکت در سال ۱۳۵۴ آغاز به کار کرد و در سال ۱۳۶۴ با سرمایه‌گذاری سازمان صنایع و نوسازی ایران به یکی از زیر مجموعه‌های این سازمان پیوست.

کارگاه‌های تولیدی شرکت واگن پارس در فضایی به وسعت ۳۳ هکتار جانمایی شده است.

این شرکت به عنوان بزرگترین سازنده انواع لوکوموتیو، واگن‌های باری، مسافری و مترو در خاورمیانه، متولی اصلی تولیدات سیستم حمل و نقل ریلی کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha