نانوایی متخلف در آذربایجان‌غربی بیش از یک میلیارد ریال جریمه شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی با اشاره به کشف تخلف عرضه خارج از شبکه توسط یک نانوا در نقده گفت: این فرد به پرداخت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

حسین نجف زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرونده تخلف یکی از نانوایی ها برای عرضه خارج از شبکه ۱۰۷ کیسه آرد یارانه ای به ارزش ۳۲۱ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان نقده رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: قاضی شعبه پس از بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز اعلام و علاوه بر الزام به عرضه آرد در شبکه رسمی، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: بازرسان جهادکشاورزی نقده گزارش تخلف را در بازرسی از اسناد و مدارک یکی از پیمانکاران پخش آرد یارانه ای کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

جریمه ۳.۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود

نجف زاده همچنین با اشاره به ارجاع پرونده قاچاق کود شیمیایی به این نهاد اظهار کرد: پرونده قاچاق ۲۵ تن کود شیمیایی اوره به ارزش سه میلیارد و ۶۱۳ میلیون ریال تحت عنوان آهک مرده در شعبه هشتم ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

وی گفت: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی تخلف انتسابی را محرز اعلام و علاوه بر ضبط کودهای کشف شده، متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۶۱۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی افزود: این میزان کود قاچاق توس مرزبانان در پست کنترل مرزی تمرچین از یک دستگاه کامیون حامل کالای صادراتی کشف شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha