دستگیری عاملان درگیری مسلحانه در خرم آباد و اخبار انتظامی لرستان

خرم آباد - ایرنا - دستگیری عاملان درگیری مسلحانه در خرم آباد، کشف ۸۱ تن کود شیمیایی خارج از شبکه توریع در الیگودرز، دستگیری کیف قاپ حرفه ای توسط پلیس خرم آباد سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز یکشنبه ۱۲ آذر ماه است.

دستگیری عاملان درگیری مسلحانه در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: سه عامل اصلی درگیری مسلحانه در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان، سرهنگ نبی اله قاسمی روز یکشنبه اظهار داشت: در پی درگیری مسلحانه در یکی از محلات شهر خرم آباد، شناسایی و دستگیری عاملان درگیری و تیراندازی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ خرم آباد با رصدهای اطلاعاتی سه عامل اصلی این درگیری را شناسایی و با هماهنگی قضائی طی عملیاتی ضربتی آنان را دستگیر که در بازرسی از مخفیکاهشان ۲ قبضه سلاح گرم غیرمجاز به همراه ۲۲۰ عدد فشنگ مربوطه کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: مخلان نظم و امنیت که بخواهند به هر نحوی خدشه‌ای به امنیت مردم وارد کنند، بدانند پلیس قاطعانه با آن‌ان برخورد قانونی خواهد کرد.

کشف ۸۱ تن کود شیمیایی خارج از شبکه توریع درالیگودرز

فرمانده انتظامی لرستان گفت: بیش از ۸۱ تن کود شیمیایی احتکارشده و خارج از شبکه توزیع به ارزش ۹ میلیارد ریال در شهرستان "الیگودرز" کشف و ضبط شد.

سردار یحیی الهی اظهار داشت: در پی اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبنی بر نگهداری و احتکار مقادیری کود شیمیایی توسط فردی در انباری در اطراف شهر"الیگودرز"، موضوع در دستور کارماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پاسگاه خمه "الیگودرز" با هماهنگی قضائی بلافاصله به محل مربوطه اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظربیش از ۸۱ تن کود شیمیایی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کودهای شیمیایی کشف شده ۹ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

سردار الهی از شهروندان خواست درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری کیف قاپ حرفه ای توسط پلیس خرم آباد

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد گفت: در پی وقوع چند فقره کیف قاپی و موبایل قاپی در سطح شهر خرم آباد ماموران کلانتری ۱۵ ولیعصر(عج) با اشراف اطلاعاتی عامل کیف قاپی را شناسایی ، که پس از هماهنگی قضائی طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ نبی اله قاسمی افزود: به ۱۷ فقره کیف قاپی و موبایل قاپی در این شهرستان معترف شده است.

لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف شد

فرمانده انتظامی لرستان گفت:لوازم آرایشی قاچاق به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال در شهرستان"پلدختر" کشف و ضبط شد.

سردار یحیی الهی اظهار داشت: ماموران انتظامی "پلدختر" در محورهای مواصلاتی این شهرستان به سه دستگاه خودروی حامل بار مشکوک و طی عملیاتی آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها ۲۸ کارتن لوازم آرایشی، چهار کارتن روغن آرایشی، ۲۴۰ عدد ادکلن و ۷۲ عدد شامپوی کراتینه فاقد مجوزکشف شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه در این رابطه سه نفر دستگیر شده اند، گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۱۳ میلیارد ریال برآوردکردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha