۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۶
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85310402
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهمترین اخبار انتظامی چهارمحال و بختیاری

۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۶
کد خبر: 85310402
مهمترین اخبار انتظامی چهارمحال و بختیاری

شهرکرد-ایرنا- کشف کالای قاچاق در جاده، اجرای طرح پیشگامان ۴ و دستگیری یک سارق از مهمترین خبرهای انتظامی چهارمحال و بختیاری در ۱۲ آذرماه ۱۴۰۲ است.

به گزارش ایرنا به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف محموله قاچاق به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال در محور لردگان به بروجن خبر داد.

سردار منوچهر امان‌اللهی با اعلام این خبر افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله از طریق محورهای ورودی استان مطلع شدند و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار داشت: ماموران ضمن هماهنگی قضایی، به محور لردگان به بروجن اعزام شدند و با متوقف کردن یک دستگاه کامیون در بازرسی از آن چهار میلیون و ۷۳۲ هزار و ۳۵۲ قطعه لوازم آشپزخانه، پمپ بادکنک برقی، یکهزار و ۱۸۶ عدد چسب بادکنک که همگی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی بودند، کشف کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: ارزش محموله کشف شده بنا به نظر کارشناسان ۱۲۰ میلیارد ریال است و در این رابطه یک متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

اجرای طرح پیشگامان ۴ در چهارمحال و بختیاری

رییس پلیس پیشگیری چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح پیشگامان۴ در استان خبرداد و گفت: این طرح با هدف پیشگیری از سرقت و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در استان اجرایی شد.

سرهنگ کوروش بهرامی افزود: ماموران انتظامی استان در راستای اجرای طرح، با به‌کارگیری حداکثر توان و تجهیزات موجود، نقاط آلوده، جرم‌خیز و مستعد استان را شناسایی و در عملیات‌های پی در پی نسبت به پاکسازی از جرم اقدام کردند.

رییس پلیس پیشگیری چهارمحال و بختیاری گفت: متهمان دستگیر شده در این طرح به همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قانونی ارجاع داده شدند.

وی از عموم شهروندان خواست برای کنترل و پاکسازی مناطق آلوده به جرم، همراه پلیس بوده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف سرقت و دستگیری سارقان در شهرستان شهرکرد

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد از کشف ۱۲ فقره سرقت و دستگیری ۱۰ سارق در شهرستان شهرکرد خبر داد.

سرهنگ علی تابش‌فرد افزود:با تلاش شبانه‌روزی و تحقیقات به عمل آمده در خصوص کشف سرقت‌های سطح حوزه استحفاظی عوامل انتظامی شهرستان شهرکرد در چندین ماموریت موفق به کشف ۱۲ فقره سرقت و دستگیری ۱۰ سارق در شهرستان شهرکرد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانون به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی افزود: پلیس از هیچ تلاشی برای بالا بردن احساس امنیت و ایجاد امنیت در جامعه فروگذار نخواهد کرد و تلاش در جهت کشف اموال مسروقه شهروندان عزیز با تلاش شبانه روزی مامورین ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، جاده‌های چهارمحال و بختیاری به ویژه محور بروجن به لردگان اکنون به عنوان مسیر ترانزیتی جنوب به فلات مرکزی مطرح است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha