استاندار مرکزی: مشغله زیاد مدیران مانعی برای عدم اطلاع‌رسانی‌ مناسب در اقدامات دولت است

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: مشغله زیاد مدیران مانعی برای عدم اطلاع‌رسانی مناسب از اقدامات صورت گرفته در دولت سیزدهم است.

به گزارش ایرنا، « فرزاد مخلص‌الائمه» روز یکشنبه در نشست هم‌اندیشی و دیدار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با علما و روحانیون استان مرکزی در اراک، افزود: بسیاری از جلسات مدیران دولت سیزدهم تا اذان صبح به طول می‌انجامد و هیچ مدیری پشت میزنشین نیست.

وی بیان کرد: مسیر حرکت در دولت مردمی سیزدهم مشخص است و تاکنون کارهای فراوانی انجام شده است.

استاندار مرکزی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیات دولت فرمودند، که دولت سیزدهم زبانش در بیان توفیقات نارسا است و باید تلاش شود تا این نقیصه جبران شود.

مخلص‌الائمه عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب بیان فرمودند که در کشور ۱۰ سال عقب افتادگی و تاخیر در برنامه‌های اقتصادی وجود دارد که این مهم اثر خود را بر سایر حوزه‌ها نیز وارد کرده است.

وی گفت: حجم اقدامات صورت گرفته در حوزه اقتصادی در استان مرکزی بالا است و این استان سال گذشته رتبه دوم ایجاد اشتغال در کشور را داشت و در بهار امسال هم در بحث بیکاری رتبه دوم را در انتهای جدول به لحاظ کمترین تعداد بیکاران داشت.

استاندار مرکزی ادامه داد: در فضای کسب و کار که از شاخص‌های مهم توسعه یافتگی است، نیز اقدامات خوبی در این استان صورت گرفته و در این شاخص از جایگاه خوبی برخوردار است.

مخلص‌الائمه بیان کرد: در استان مرکزی حدود ۶ هیات اندیشه‌ورز در حوزه‌های مختلف فعال شده که جمعی از روحانیون در این هیات‌ها فعالیت گسترده دارند.

وی گفت: در هفته جاری ۲ رویداد مهم فرهنگی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان مرکزی رونمایی می‌شود که یکی از آنها افتتاح مرکز اصحاب هنر و رسانه (ماهور) است.

استاندار مرکزی افزود: در استان مرکزی در خصوص مسایل هنری و رسانه‌ای ساماندهی مناسبی وجود نداشت و این نقیصه تا قبل از ایجاد مرکز ماهور وجود داشت.

مخلص‌الائمه گفت: رویداد فرهنگی مهم دیگر این استان، افتتاح مراکز تولید و عرضه محصولات عفاف و حجاب با حضور طراحان برتر است.

وی تاکید کرد: کار سلبی در حوزه عفاف و حجاب پاسخگو نیست و باید در قالب طرح‌ها و برنامه‌های دیگر دنبال شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی هم در این نشست گفت: شیب انتخابات به سمت تند شدن است و باید به احزاب کمک کرد تا کارکرد اصلی خود را داشته باشند.

« بهنام نظری» افزود: احزاب شناسه‌دار استان مرکزی کارهای خود را به خوبی انجام می‌دهند.

وی تاکید کرد: همه مکلفند راهکارهای چهارگانه رهبر معظم انقلاب را در انتخابات مورد توجه جدی قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: روحانیون نقش موثری در مشارکت و رقابت سالم در انتخابات برعهده دارند.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha