۱/۵ میلیارد ریال برای ودیعه مسکن دانشجویان پزشکی لارستان اختصاص یافت

لارستان- ایرنا- معاون فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: در حدود ۲ ماه گذشته بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وام ودیعه مسکن برای دانشجویان تامین شده و به زودی به حساب آنها واریز خواهد شد.

به گزارش ایرنا، محمد علی اسروش روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مبلغ از سوی صندوق رفاه تامین می شود اما در این مورد خاص ۲۶ درصد آن را خود دانشکده علوم پزشکی لارستان تامین کرده است.

اسروش با بیان اینکه وام های مختلفی تحت عنوان وام های کمک تحصیلی، دانشجویی، ازدواج و ودیعه مسکن به دانشجویان تعلق می گیرد، توضیح داد: افراد متقاضی وام ودیعه مسکن باید دو شرط تاهل و خوابگاهی نبودن را داشته باشند تا بتوانند از این وام استفاده کنند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان افزایش قیمت مواد اولیه گفت: مشکل بالا بودن قیمت غذا در همه دانشگاه های کشور وجود دارد، اما با تلاش های انجام شده برای ثبات قیمت‌ها و تشکیل جلسات شورای تغذیه دانشجویان، هم هزینه غذای دانشجویان کاهش پیدا کرده و هم پیشنهادات دانشجویان در فهرست غذاهای هفتگی لحاظ شده است.

اسروش به عملکرد اداره مشاوره نیز اشاره کرد و توضیح داد: دانشکده علوم پزشکی لارستان پنج خوابگاه دارد که این تعدد و بُعد مسافت بین آنها، کار را برای اداره مشاوره مشکل می کند.

وی ادامه داد: اما با این وجود به گفته خانم دکتر رحیمی، ارزیابی که از کلان منطقه پنج کشور از خوابگاه های این دانشکده بازدید داشتند، در حوزه اداره مشاوره پیشرفت چشمگیری را گزارش کردند که البته فرصت بهبود سایر شاخص ها تا پایان سال برای دانشکده فراهم است.

او در پایان با بیان اینکه همه خوابگاه های این دانشکده از امکانات و تجهیزاتی خوابگاهی نسبی برخوردارند ، اظهار کرد: به دنبال تجهیز امکانات خوابگاه ها هستیم و در آخرین خرید، مبلغی بیش از سه میلیارد ریال جهت وسایل ورزشی هزینه شده است.

وی همچنین گفت : تمرینات تیم های ورزشی ما برای حضور در مسابقات منطقه ای آغاز شده و امیدواریم مشکلات زیرساختی مانند وسیله ایاب و ذهاب که در حوزه اختیارات این معاونت نیست به زودی برطرف شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha