۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۰
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85310764
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

دور جدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه/ ده‌ها شهید و مجروح + فیلم

تهران-ایرنا- منابع خبری بعد از ظهر امروز (یکشنبه) از دور جدیدی از حملات وحشیانه و شدید ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی و غیرنظامیان در مناطق مختلف نوار غزه و همچنین شهادت و مجروح شدن ده‌ها فلسطینی خبر دادند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، خبرگزاری شهاب در این باره اعلام کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حملات شدیدی را به منطقه «تل زعتر» در شمال نوار غزه انجام دادند.

وزارت بهداشت نوار غزه نیز از یک جنایت وحشیانه جدید در اردوگاه «جبالیا» با ده‌ها شهید خبر داده است.

منابع فلسطینی همچنین گزارش دادند که در حملات جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به خانه خانواده «ابو جیاب» در منطقه «ابو اسکندر» در شمال شهر غزه دست کم سه فلسطینی شهید و ۲۰ تن دیگر مجروح شدند.

این منابع همچنین از حمله وحشیانه صهیونیست ها به خان‌یونس خبر دادند.

طبق این گزارش، در حملات به خان‌یونس دست کم ۳۷ فلسطینی به شهادت رسیدند.

منابع رسانه‌ای همچنین اعلام کردند که رژیم اشغالگر یک حمله مرگبار و شدید را به محله الشجاعیه در غزه انجام داد.

به گزارش ایرنا، با اتمام آتش بس موقت، ارتش اسرائیل حملاتش به غزه را از سرگرفته تا همچنان در جستجوی یک امتیاز واقعی و دستاوردی عینی باشد تا جنگ ۲۰۲۳ غزه یک پایان تلخ برایش رقم نزند اما سیلی واقعیت این بار شاید سنگین تر به صورت نتانیاهو و اسرائیل بخورد.

درک این موضوع که رژیم صهیونیستی و به خصوص کابینه راست افراطی حاکم بر سرزمین‌های اشغالی شکست اولیه را با برداشتن گام های اشتباه بعدی و سنگین تر کردن ابعاد آن بپذیرند، تقریبا در ساختارهای سیاسی- نظامی صهیونیستی یافت نمی شود.

نتانیاهو تلاش دارد تا بگوید این مسیر را تا انتها و به بهای اینکه همه بازنده باشند، ادامه می دهد اما واقعیات میدانی کمترین حساسیتی به سیگنال های وی نشان نمی دهد. نخست وزیر صهیونیست ها در باتلاقی فرو رفته که نه می تواند به عقب برگردد و نه توان پیشروی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha