معاون استاندار خراسان رضوی:
دانشجویان برای مشارکت پرشور در انتخابات نقش آفرینی کنند

سبزوار- ایرنا- معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: دانشجویان به عنوان نخبگان جامعه باید برای مشارکت پرشور و گزینش افراد اصلح در انتخابات نقش آفرینی کنند.

به گزارش ایرنا، سیدهادی طباطبایی یکشنبه در نشست پرسش و پاسخ با نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاههای سبزوار افزود: مشارکت پرشور و انتخاب اصلح از موارد مهم در انتخابات است که دانشجویان در تحقق آن نقش اساسی دارند.

وی اظهار داشت: جامعه به کلام و نگاه دانشجویان توجه ویژه ای دارد لذا این قشر باید تکلیف و وظیفه خود در عرصه انتخابات را به نحو احسن انجام دهد.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف تصریح کرد: خودباوری و اعتماد به نفس یکی از این دستاوردها بوده است و جمهوری اسلامی احیاگر تمدن بزرگ اسلامی به شمار می رود.

طباطبایی افزود: برای نمونه امروز جمهوری اسلامی در حوزه پزشکی و پیوندهای مختلف کلیه، مغز استخوان، نخاع، جراحی قلب و ساخت داروی ایدز در ردیف کشورهای سرآمد جهان قرار دارد.

وی ادامه داد: جهاد تبیین این دستاوردهای پزشکی که در داخل کشور توسط متخصصان و فرزندان این مرز و بوم انجام می شود در کنار دیگر موفقیت های علمی ضرورت دارد.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: جوانان ایرانی به برکت انقلاب اسلامی به قله های علم دست یافته اند و دستیابی به رشد علمی معادل ۱۱ برابر میانگین جهانی یکی از این موارد است.

طباطبایی افزود: دشمن از طریق جنگ اقتصادی، دروغ پراکنی و هجمه رسانه ای تلاش می کند جلو پیشرفت های علمی جوانان ما را که مرهون خون شهداست بگیرد.

وی ادامه داد: یکی از حربه های دشمن دلسرد کردن مردم و ترسیم آینده تاریک است، آنها از ماههای گذشته برای رقم زدن صحنه سرد و بی رونق در انتخابات پیش رو، تمامی امکانات خود را به میدان آورده اند.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: به طور یقین حضور پرشور و معنادار مردم در عرصه انتخابات باز هم دشمن را در ناکام خواهد گذاشت.

حدود ۲۵ هزار دانشجو در بیش از ۱۰ واحد دانشگاهی و آموزش عالی سبزوار تحصیل می کنند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال برگزار خواهد شد.

استان خراسان رضوی در قالب ۱۲ حوزه انتخابیه، ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی و ۶ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha