۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۵۰
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85310920
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شفاف‌سازی باشگاه ملوان در مورد مشکلات بلیط فروشی سکوی بانوان

رشت- ایرنا- مدیرعامل باشگاه ملوان در نشست خبری با محوریت اطلاع رسانی درخصوص بلیط فروشی به ویژه برای سکوی بانوان، مشکلات و چالش های این بخش را بررسی و شفاف سازی کرد.

به گزارش ایرنا، آرش فهمیده روز یک‌شنبه در نشست با اصحاب رسانه در دفتر فرهنگی این‌باشگاه با اشاره به محدودیت‌های عرضه بلیط ورودی گفت: تلاش داریم با شفاف‌سازی محدودیت‌های موجود با انعکاس زحمات همکاران در این بخش اعتمادسازی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مجوزهایی که برای ورود بانوان به ورزشگاه صادر شده برای بازی های لیگ برتر بوده و بلیط ها با تعداد مشخص عرضه می‌شود.

فهمیده یکی از مشکلاتی که برای ورود بانوان به ورزشگاه وجود دارد را عدم تهیه بلیط توسط برخی از بانوان علاقمند به تماشای فوتبال اعلام کرد و افزود: تعدادی از این علاقه‌مندان اصرار داشتند با بلیط های نامعتبر وارد ورزشگاه شوند اما این امکان وجود نداشت که ناراحتی هواداران را به‌دنبال داشت.

وی تصریح کرد: در برخی موارد نیز با اتمام عرضه بلیط برای جایگاه بانوان علاقه‌مندان اقدام به خرید اینترنتی بلیط‌ جایگاه آقایان می‌کردند و در هنگام ورود از گیت بانوان این بلیط‌ها نامعتبر و ناشناس اعلام می‌شد.

فهمیده اضافه کرد: افراد سودجویی نیز بودند که با خرید یک نمونه از بلیط سکوی بانوان و تهیه کپی از آن در روز مسابقه بلیط را به چندین برابر قیمت می‌فروختند و بانوانی که اقدام به خرید این بلیط ها کرده بودند در هنگام عبور از گیت دچار مشکل می‌شدند. باشگاه جهت حفظ حق و حقوق بانوانی که بلیط داشتند از ورود افراد دارای بلیط‌های نامعتبر به داخل ورزشگاه جلوگیری می‌کرد که باعث بروز ناراحتی و دلخوری‌هایی برای هواداران می‌شد.

مدیرعامل باشگاه ملوان اظهار کرد: اگرچه با حداقل امکانات روبه رو هستیم اما ورود بانوان نه تنها چالش محسوب نمی‌شود بلکه نیمی از اهالی ورزش دوست و علاقه مند به فوتبال بندرانزلی را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی ظرفیت سکوی تماشاگران را ۸۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: با این تعداد محدود صندلی باید جوابگوی خیل عظیم تماشگران که بخش زیادی از آن را بانوان تشکیل می دهند، باشیم.

به گفته وی مجوز ورود بانوان برای ورزشگاه در هر بازی به‌صورت جداگانه و قبل از همان بازی صادر می‌شود.

مدیر عامل باشگاه ملوان در ادامه به دغدغه این باشگاه درخصوص مقاوم سازی و احداث سکوی جدید تماشاگران اشاره کرد و گفت: طبق قانون باشگاه اجازه ورود در پروژه های دولتی را ندارد ولی برای پیشبرد اهداف تیم ملوان در کنار مسئولان هستیم. اما دغدغه اصلی ما کمبود امکانات زمین فوتبال و حضور در شان هواداران و فوتبال‌دوستان است تلاش داریم از حداقل امکانات بیشترین بهره برداری را داشته باشیم.

فهمیده با بیان اینکه امسال سازمان لیگ برتر نزدیک ۱۶ نقیصه برای ساختار فیزیکی ورزشگاه سیروس قایقران اعلام کرد، افزود: ۷۰ درصد شهروندان بندرانزلی به صورت مستقیم و غیرمستقیم سهامدار باشگاه ملوان هستند لذا عمده مطالبه شهروندان رسیدگی به وضعیت ورزشگاه است و مطالبه گری در این زمینه که خواسته ای منطقی است نباید به دغدغه شهری و یا سیاسی تبدیل شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha