۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۴۶
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85310933
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ژسوس: به دنبال تکرار پیروزی برابر نساجی هستیم

تهران- ایرنا- سرمربی پرتغالی تیم فوتبال الهلال تاکید کرد آنها در بازی فرداشب با نساجی به دنبال کسب یک بُرد دیگر هستند.

به گزارش یکشنبه شب ایرنا، تیم‌های فوتبال الهلال و نساجی، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه فرداشب در چارچوب هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند.

ژرژ ژسوس سرمربی الهلال، در نشست خبری پیش از بازی با نساجی با اشاره به اینکه هر بازی برای الهلال مهم است، اظهار داشت: در دیدار برابر نساجی هم به دنبال پیروزی هستیم. می‌خواهیم به روند پیروزی خود ادامه دهیم و در این بازی هم سه امتیاز را به دست بیاوریم.

وی با تائید مصدومیت العویس و غیبت این دروازه‌بان در بازی با نساجی، گفت: در دیدار برابر نساجی یاسین بونو سنگربان اصلی است و درون دروازه قرار می‌گیرد.

سرمربی الهلال درباره دیگر بازیکنان مصدوم این تیم، تصریح کرد: سلمان الفرج بازیکن باکیفیتی که به خاطر مصدومیت در شرایط خوبی نبود، اما می‌توان برابر نساجی روی او حساب کرد. میتروویچ و مالکوم کمی احساس درد داشتند اما امروز به خوبی تمرین کردند و مشکلی برای بازی با نساجی ندارند.

گفتنی است پیش از برگزاری دیدارهای روز پایانی گروهD، الهلال با ۱۳ امتیاز صعودش را به مرحله بعد به عنوان تیم اول قطعی کرده و نساجی با کسب ۶ امتیاز و قرار گرفتن در رده سوم، شانسی برای صعود ندارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha