۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۷
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85311190
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

مرغ به میزان تقاضا در بازار همدان عرضه می شود

۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۷
کد خبر: 85311190
مرغ به میزان تقاضا در بازار همدان عرضه می شود

همدان- ایرنا- معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت:همدان- ایرنا- معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان با بیان اینکه هیچ کمبودی در زمینه کالاهای اساسی و پرمصرف وجود ندارد، گفت: مرغ گرم به میزان تقاضا در بازار همدان عرضه می شود.

به گزارش دوشنبه خبرنگار ایرنا، اسدالله ربانی مهر در بازدید از بازار مرغ همدان اظهار کرد: فروش مرغ با قیمت بالاتر از مصوب (هرکیلوگرم ۸۵۰ هزار ریال) تخلف و مصداق گران فروشی است و متخلفان به مراجع قانونی معرفی می شوند.

جهاد کشاورزی بر عرضه و توزیع مرغ از کشتارگاه تا بازار و خرده فروش ها نظارت بیشتری داشته باشد تا علاوه بر رعایت قیمت، به اندازه کافی مرغ در بازار عرضه و در فروشگاه های مختلف سطح شهر توزیع شود.

وی ادامه داد: مرغ به اندازه کافی و مصرف شهر کشتار می شود اما بعضی مرغ فروشی ها تمایل به عرصه مرغ ندارند که باید کشتارگاه ها به قیمت مصوب بفروشند تا برای خرده فروش ها سود داشته باشد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان افزود: هرگونه تخلف و افزایش قیمت از هر صنف پذیرفته نیست و مصداق اقدام غیر قانونی و جرم است.

معاون فرماندار همدان: فروش مرغ بالاتر از قیمت مصوب تخلف است

ربانی مهر یادآور شد: در بیشتر فروشگاه های سطح شهر گوشت منجمد برزیلی با هدف تنظیم بازار عرضه می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان از تعدادی واحدهای فروش مرغ در سطح شهر همدان از جمله سرگذر، سبزه میدان ، شیرسنگی، فرهنگ، گلزار و آزاد بازدید کرد و در این بازدید کمبود مرغ در بعضی واحدها پیگیری و تخلف تعدادی از مرغ فروشی ها با قیمت نامتعارف گزارش شد.

بر اساس آخرین گزارش ها روزانه بین ۱۲۰ تا ۲۲۰ تن مرغ در استان همدان تولید می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha